تاریخ: ۹:۳۷ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
فرماندار جدید بابل کیست؟

علی پیرفلک مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بابل معرفی شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،پیر فلک که سابقه فرماندار سوادکوه شمالی و مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران را در کارنامه خود دارد جایگزین عزیز زاده گرجی شد.

سرپرست جدید فرمانداری بابل در  مراسم معارفه گفت: با توجه به ظرفیت این شهرستان مصمم به حل مشکلات پیش روی شهروندان هستیم.

علی پیرفلک اظهار داشت: بابل یکی از شهرهای بزرگ است که با توجه به جایگاه علمی، تولیدی و گردشگری، این شهرستان باید در مدار توسعه و پیشرفت باشد.

وی با بیان این مطلب که در ساعات اولیه شروع فعالیت به عنوان فرماندار بابل روند بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل را شتاب دادیم بیان کرد: با توجه به اینکه بابل در لیگ دسته اول نماینده دارد این ورزشگاه هر چه زودتر باید به مرحله افتتاح برسد.

سرپرست جدید فرمانداری بابل ادامه داد: دریای بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول است که ین روزها حال خوشی ندارد که امیدواریم این تیم در پایان فصل بتواند در لیگ بماند.

پیرفلک با ذکر این مطلب که پاسخگویی، گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت صادقانه باید در دستور کار مدیران شهرستانی باشد، ادامه داد: همه دستگاه های اداری وظیفه دارند به صورت ماهانه گزارش عملکرد خود را از طریق رسانه ها به مردم ارائه دهند.

سرپرست فرمانداری بابل با بیان این نکته که حضور در بین مردم و حل بخشی از مشکلات زیر ساختی آنها در دستور کار مدیران قرار دارد، خاطرنشان کرر: بسیاری از مشکلات مردم با پیشگیری قابل حل است که این نکته مهم باید مد نظر باشد.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

print

پاسخی بگذارید