تاریخ: ۱۱:۰۶ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
افزایش ۱۵۸ درصدی  قیمت فروش سکه نسبت به سال قبل

در اردیبهشت ماه سال جاری متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

به گزارش اقتصاد شمال ، براساس آمارهای بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در اردیبهشت ماه سال جاری در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۱۲۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۶ درصد و ۱۵۶.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنـین حـداقل و حداکثر نرخ فـروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ۵ میلیون و ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است.

در اردیبهشت ماه سال جاری متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۳ درصد و ۱۵۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و ۵ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان بوده است.

در دو ماه اول سال ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان و با طرح جدید ۴ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ٩٧ به ترتیب ۱۶۰.۸ درصد و ۱۶۳.۱ درصد افزایش یافته است.

مرجع بانکی

print

پاسخی بگذارید