تاریخ: ۲۳:۲۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ماجرای عجیب خانم بازیگر

رسوایی اخلاقی مدیر عامل برادران وارنر دردسرساز شد.

سرویس حوادث اقتصاد شمال:بر اساس اطلاعات درز کرده از سوی منابع نامعلوم، خبرنگاران به صدها پیامک تلفنی دست یافته‌اند که نشان‌دهنده ارتباط غیراخلاقی مدیرعامل برادران‌وارنر با یک بازیگر جوان انگلیسی است.

به نقل از هالیوودریپورتر، کوین سوجیهارا مدیرعامل و رئیس هیات مدیره کمپانی برادران‌وارنر و یکی از قدرتمندترین مردان هالیوود به اتهام سواستفاده غیراخلاقی از یک بازیگر بریتانیایی مورد تحقیق درون سازمانی قرار می‌گیرد.

بر اساس صدها پیامکی که گزارشگران هالیوودریپورتر به آن دست یافته‌اند مشخص شده است که کوین سوجیهارا از سال ۲۰۱۳ با وعده سپردن نقشی در تولیدات برادران‌وارنر به بازیگر بریتانیایی جوانی به نام شارلوت کرک، با او ارتباطی غیراخلاقی برقرار کرده است. واسطه این آشنایی جیمز پکر، میلیاردر استرالیایی بوده است که در آن زمان قراردادی به ارزش ۴۵۰ میلیون دلار با برادران‌وارنر منعقد کرد.

بررسی این پیغام‌ها نشان می‌دهد شارلوت کرک در طول این سال‌ها به واسه این ارتباط تنها به یکی دو نقش نه چندان با اهمیت در فیلم‌هایی چون «چگونه مجرد باشیم»(۲۰۱۶) و « هشت یار اوشن»(۲۰۱۸) دست یافته است و ناامیدانه و عصبی در پی جایگاهی محکم‌تر در هالیوود بوده، تا جایی که حداقل در یک مورد سماجت او باعث واکنش سوجیهارا و متهم کردن این بازیگر به اخاذی شده است.

وارنرمدیا، کمپانی مالک استودیوی برادران وارنر روز گذشته ۶ مارچ(۱۵ اسفند) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: استاندارد ما به گونه‌ای است که هر گونه اتهامی مورد تحقیق مناسب قرار می‌گیرد و این کاری است که در این مورد هم انجام خواهیم داد. وارنرمدیا همچنین اعلام کرده است که بنا بر تحقیقات مقدماتی، هیچ نشانه‌ای را مبنی بر اعمال نفوذ سوجیهارا برای وارد کردن شارلوت کرک به فیلم‌های این کمپانی نیافته است.

این افشاگری پس از آن رخ داد که تنها دو روز پیش ابرکمپانی وارنرمدیا اعلام کرد قصد دارد وظایف بیشتری را به کوین سوجیهارا بسپارد. سوجیهارا که در حال حاضر هم یکی از بزرگان هالیوود محسوب می‌شود با این ارتقا علاوه بر در اختیار داشتن مسئولیت استودیوی فیلمسازی برادران‌وانر، کنترل شبکه کارتون و شبکه فیلم‌های کلاسیک ترنر را نیز در دست خواهد گرفت.

کوین سوجیهارا تا کنون شخصا درباره این اتهام صحبتی نکرده است و وکیل او تنها به انتشار یک بیانیه کوتاه بسنده کرده است که: آقای سوجیهارا هیچ نقش مستقیمی برای نقش‌آفرینی خانم بازیگر در هیچ پروژه‌ای نداشته است.

رکنا

print

پاسخی بگذارید