دادستان بابل
تاریخ: ۸:۴۹ :: ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مدیران دستگاه‌های اجرایی حق حضور در ستاد کاندیداها را ندارند

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی  در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان تقارن با حماسه دیگری در انقلاب اسلامی است زیرا انتخابات در هر کشوری انقلاب ایجاد می‌کند. وی انتخابات را استحکام ستون انقلاب برشمرد و افزود: شرکت در انتخابات و حضور […]

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،حجت الاسلام اسماعیل ملا کریمی  در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان تقارن با حماسه دیگری در انقلاب اسلامی است زیرا انتخابات در هر کشوری انقلاب ایجاد می‌کند.

وی انتخابات را استحکام ستون انقلاب برشمرد و افزود: شرکت در انتخابات و حضور حداکثری ریشه و دوام انقلاب را مستحکم می‌کند، ضروریست هرکسی در هر جایگاهی از هر ظرفیتی که دارد برای جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند.

دادستان بابل با اشاره به اینکه قانون در مورد دخالت در امر انتخابات هر گونه استفاده از ابزارها وامکانات دولتی را منع کرده است، خاطرنشان کرد: اگر از زمان و ساعت اداری، ماشین اداری و حتی خودکار اداری برای کاندیدایی هزینه شود، خیانت در بیت‌المال و خلاف قانون بوده، با وی برخورد قانونی می‌شود.

مدیران دستگاه‌های اجرایی حق حضور در ستاد کاندیداها را ندارند

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شان خود را حفظ کنند و حتی خارج از وقت اداری وارد ستاد هیچ کاندیدی نشوند.

ملاکریمی با اشاره به اینکه برخی افراد متصرف ومتجاوزان به حریم بیت‌المال این ایام را فرصت خوبی برای تصرف خود می‌دانند، یادآور شد: دستگاه‌های متولی به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

دادستان بابل گفت: هیچ کارمندی حق روزه خواری در فضای ادارات را ندارد.

وی گفت: دبیرخانه پیشگیری از جرم وجرائم انتخاباتی تشکیل و ۳۰۰ نفر بعنوان نظارت بر تخلفات در مسیر انتخابات فعالیت دارند.

print

پاسخی بگذارید