تاریخ: ۲۳:۴۱ :: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸

كارگروه توانمندسازي و جانشين پروري دفتر توسعه منابع انساني و آموزش صنعت برق حرارتي در نيروگاه شهيدسليمي نكا تشكيل جلسه داد.

به گزارش اقتصاد شمال ،عمادی روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا با بیان برگزاری این کارگاه افزود:در اين نشست كه با حضور نمايندگاني از شركتهاي مديريت توليدبرق، دفتر توسعه منابع انساني و آموزش و نيز گروه توانمندسازي مديران شركت مادر تخصصي توليد نيروي برق حرارتي و بمنظور بررسي و جمع بندي دستورالعمل انتخاب و انتصاب مديران حرفهاي در شركتهاي زير مجموعه برگزار شد، حاضران با اذعان به جايگاه ممتاز سرمايه هاي انساني در رشد و تعالي سازمانها، پيرامون حفظ و ارتقاء توانمندي نيروي انساني در صنعت برق حرارتي به بحث و تبادل نظر پرداختند.

واكسيناسيون در برابر ويروس هپاتيت B

عمادی در ادامه این گفتگو  از طرح واکسینه کردن کارکنان این واحد خبر دادو یادآور شد: بمنظور صيانت از سرمايه انساني و ايمن سازي كاركنان در برابر بيماريها، كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا در برابر ويروس هپاتيت B واكسينه شدند.

وی ادامه داد: طبق هماهنگي هاي انجام شده با دانشگاه علوم پزشكي مازندران و با همكاري واحد پيشگيري از بيماريهاي شبكه بهداشت شهرستان نكا، برنامه جامع واكسيناسيون كاركنان نيروگاه عليه ويروس هپاتيتB ، طي سه مرحله بصورت رايگان انجام شد.

 ديدار  با جانبازان قطع نخاعي  مازندران

مدیر روابط عمومی نیروگاهشهید سلیمی  نکا همچنین به برنامه های گرامیداشت دهه فجر این نیروگاه اشاره کردو افزود: بمنظور پاسداشت رشادتها و ايثارگريهاي جانبازان در دفاع از تماميت ارضي و صيانت از ارزشهاي اسلامي، تعدادي از مديران و كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا با جانبازان قطع نخاعي استان مازندران ديدار کردند.

وی تصریح کرد: در اين ديدار كه به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برگزار شد، كاركنان نيروگاه با حضور در آسايشگاه امام علي(ع) شهرستان ساري ضمن ابراز وفاداري به آرمانهاي مقدس شهدا و جانبازان، مراتب سپاس وارادت قلبي خود را نسبت به پولاد مردان عرصه دفاع از حريم ولايت و آسايش و امنيت كشور اعلام کردند.

عمادی اظهارداشت:  در اين ديدار صميمانه جانبازان از خاطرات و انتظارات خود گفتند و كاركنان نيروگاه نيز ضمن تجليل از رشادت، استقامت و فداكاري جانبازان غيور و خانواده هاي صبور آنان، جانبازان را از افتخارات نظام دانستند و ضمن آرزوي سلامتي، به آنان اطمينان خاطر دادند كه در راه دفاع از ارزشها و حريم ولايت و نيز پيشرفت و شكوفايي كشور از هيچ تلاشي دريغ نكنند.

برپايي نمايشگاه يار مهربان 

عمادی همچنین از برپایی نمایشگاه یار مهربان در این واحد نیروگاهی خبردادو آن را مفید دانست و خاطرنشان کرد: به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و با هدف ترويج فرهنگ كتابخواني، نمايشگاه يار مهربان با شرايط استثنايي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

وی تاکید کرد: در نمايشگاه امسال كه با حضور يكي از انتشارات به نام ر و به مدت سه هفته ادامه يافت، كتابهاي مختلفي با موضوعات فني و مهندسي، تربيتي، ديني و مذهبي، شعر و ادبيات، مديريت، روانشناسي، داستان، خانه و خانواده، تاريخي، كودك و نوجوان، نرم افزارهاي آموزشي و محصولات فرهنگي عرضه شد.

عمادی افزود: همچنين به منظور تسهيل شرايط خريد براي كاركنان، كتب با تخفيف هاي 20 تا 50 درصدي و در اقساط 3 ماهه در اختيار علاقمندان قرار گرفت.

 نجات و رها سازي يك بال پليكان 

وی به اهمیت حفاظت از محیط زیست و توجه تمامی کارکنان و مدیران این مجموعه به این امر اشاره کردو گفت: در راستاي صيانت از محيط زيست و ذخاير ارزشمند پرندگان ساحلي يك بال پليكان با تلاش كاركنان نيروگاه شهيدسليمي نكا از مرگ حتمي نجات يافت و به آغوش طبيعت برگشت.

عمادی در خاتمه عنوان کرد:  اين پليكان بدليل ضعف و بيماري در حال تلف شدن بود كه طي هماهنگي بعمل آمده جهت انجام مراقبت هاي پزشكي به درمانگاه اداره حفاظت محيط زيست شهرستان نكا تحويل و پس از اقدامات درماني و حصول اطمينان از سلامتي آن مجدداً به ساحل نيروگاه منتقل و رهاسازي گرديد.

گفتنی است حاشيه ساحلي نيروگاه نكا به دليل امنيت، مقصد بسياري از پرندگان مهاجر در فصل زمستان است.

print

پاسخی بگذارید