تاریخ: ۱۸:۱۵ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد

سیدعباس حسینی به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران منصوب شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، با بیان اینکه در شرایط جنگ اقتصادی مسائلی که در مجموعه بازار با آن مواجه هستیم و مشکلات ناشی از آن نیازمند تلاش و برنامه ریزی است که دفتر هماهنگی امور اقتصادی نقش تعیین کننده ای در کنترل آن خواهد داشت، گفت: این نقش مهم در مجموعه اقتصادی استانداری و استان بویژه در رشد تولید و سرمایه گذاری و ارتقای بهره وری بسیار با اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: مازندران از جهت پوشش کالابرگ الکترونیک رتبه ششم را به خود اختصاص داده است که می بایست تلاش کنیم جز ۳ استان برتر کشور شویم.

معاون استاندار مازندران افزود: دفتر هماهنگی امور اقتصادی در توسعه استان بویژه صادرات محور و دانش بنیان کردن محصولات نقش بسیار مهمی دارد که می بایست با اقدامات موثر در تحقق آن اهتمام نماید.

خیریانپور اضافه کرد: بررسی و ارزیابی شاخص های اقتصادی استان یکی از ماموریت های اصلی دفتر هماهنگی امور اقتصادی است که می بایست تولید اطلاعات و آمار در این راستا با جدیت دنبال شود.

در پایان این مراسم سید عباس حسینی، با حکم استاندار مازندران، بعنوان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران معرفی و از تلاش های نادعلی کهنسال در مدت مسوولیت اش قدردانی شد.

print

پاسخی بگذارید