تاریخ: ۲۳:۰۵ :: ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مسابقات کاتای کاراته ساحلی گیلان برگزار شد

اولین دوره مسابقات کاتای کاراته ساحلی قهرمانی گیلان با شرکت ۶۰ کاراته کار در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در خصوص برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها  به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای مدافع حریم در بخش کاتا (اجرای فرم) ، ۶۰ کاراته کای از شهرستان های بندر انزلی، آستانه اشرفیه، آستارا، رشت، صومعه سرا، لاهیجان و رودبار  در طرح ساحلی پاسداران بندرانزلی با یکدیگر به رقابت پرداختند .

طاهره ریحانی افزود: کاراته کاران شرکت کننده در  این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با هم رقابت کردند که در پایان نیز از سوی کمیته مسابقات، نفرات برتر هر رده سنی معرفی شدند.

وی بیان کرد: این مسابقات که اولین دوره رقابت های کاتای ساحلی قهرمانی استان گیلان بود، با همت هیات کاراته استان گیلان، معاونت تربیت بدنی سپاه قدس گیلان، بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات کاراته بسیج استان گیلان، اداره کل ورزش و جوانان بندرانزلی و هیات کاراته این شهرستان برگزار شد.

ریحانی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری نخستین دوره  رقابت های کاتای ساحلی در گیلان ، خوشبختانه استقبال از این مسابقات بسیار مناسب بوده و کاراته کاران شرکت کننده نیز، اجراهای زیبایی را از کاتا به نمایش گذاشتند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان در پایان تصریح کرد: خوشبختانه گیلان یکی از قطب های مطرح و برتر کاراته در کشور بشمار می رود که همواره کاراته کاران و مربیان گیلانی در رده های سنی مختلف در تیم های ملی حضور چشمگیر و موثری دارند و هم اینک نیز سارا بهمنیار کاراته کار شایسته گیلانی یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک بشمار می رود.

print

پاسخی بگذارید