گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۴:۲۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
مهلت تخفیف ویژه ترخیص خودروهای توقیفی در گیلان  فقط تا پنج روز دیگر

جانشین رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اجرای برنامه رفع توقیف خودروهای ضبط شده توسط پلیس در استان بمناسبت عید سعید فطر گفت: خودروهای توقیفی می توانند فقط تا پایان خرداد ماه از این برنامه ویژه پلیس برخوردار شوند.

سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: تمامی وسائط نقلیه ای که بدلایل مختلف از جمله تخلفات رانندگی توبیخ می‌شوند به استثنای وسائط نقلیه ای که بدلایل قضائی، تصادفات منجر به جرح و فوت و یا تحت تعقیب هستند؛ با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و هماهنگی انجام شده با دادستان مرکز استان تا پایان خردادماه به طور ویژه ترخیص می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای ترخیص این خودروها نیاز به ارائه سند مالکیت نبوده و فردی که اسم وی در قبض پارکینگ درج شده می‌تواند جهت ترخیص مراجعه کند.

وی اضافه کرد: همچنین در این دور از ترخیص خودروها و یا موتورسیکلت‌ها، نیاز به ارائه بیمه نامه معتبر نبوده و مالک با تعهد انجام کار بعد از ترخیص، می‌تواند خودرو و یا موتورسیکلت خود را آزادسازی کند.

سرهنگ طالبی ادامه داد: برای خودروهایی که خلافی آنها زیر یک میلیون تومان باشد، نیز نیاز به تسویه حساب نیست و خودروهایی که خلافی انها افزون بر یک میلیون تومان است با پرداخت یک دوم مبلغ خلافی می‌توانند وسائط نقلیه خود را ترخیص کنند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور گیلان؛ این اقدام که به مناسبت عید فطر در استان اجرا می‌شود تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و مالکان وسائط نقلیه توقیفی می‌توانند در مدت باقی مانده به ترخیص آنها اقدام کنند.

print

پاسخی بگذارید