مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبرداد
تاریخ: ۱۴:۱۸ :: ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
نشت یابی بیش از ۹ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مازندران

نشت یابی بیش از ۹ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز ۳ ماهه اول امسال در مازندران انجام شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران، عملکرد شرکت گاز در سه ماهه اول امسال را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نشت یابی بیش از ۹ هزار و ۷۸۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و بازرسی ۳۱۱ مورد ایستگاه تقلیل فشار، ۴۴۶۰ مورد حوضچه شیرآلات، تفسیر بیش از ۸۷۳۹ مورد فیلم رادیوگرافی و ۱۱۶ مورد ضخامت سنجی از ایستگاه‌های تقلیل فشار، نشان می‌دهد که عملکرد این شرکت مطابق برنامه مدون سالیانه است.

او با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز، افزود: یک هزار و ۷۲۷ کیلومتر خط تغذیه و ۲۲ هزار و ۷۸ کیلومتر شبکه توزیع گاز پارسال مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

مایلی رستمی گفت: بازرسی ۱۸۷۰ مورد ایستگاه تقلیل فشار، ۱۶ هزار و ۷۸ مورد حوضچه شیرآلات، تفسیر بیش از ۱۳ هزار و ۴۵۰ مورد فیلم رادیوگرافی و انجام ۶۵۳ مورد ضخامت سنجی از ایستگاه‌های تقلیل فشار، از جمله فعالیت‌های واحد بازرسی فنی طی سال ۱۴۰۱ بوده است.

او افزود: این واحد جهت اطمینان از کیفیت و سلامت کالا‌های مورد نیاز شرکت گاز توانسته طی سه ماه گذشته از ۴۳۲ مورد کالای خریداری شده در داخل استان و ۱۰۵ مورد کالای خریداری شده از خارج استان بازرسی به عمل آورد.

مایلی رستمی، بررسی صلاحیت صدور مجوز فعالیت ۳۷۵ مورد جوشکار فلزی و پلی اتیلن و بررسی ۸۶ مورد مدارک و بازدید از تست‌های مقاومت نشتی و پوشش را به عنوان بخش دیگری از عملکرد واحد بازرسی جهت اطمینان بخشی از انجام کار ایمن در شرکت گاز استان مازندران برشمرد.

print

پاسخی بگذارید