تاریخ: ۱۰:۱۵ :: ۱۳۹۷/۰۲/۳۱

جلسه هیات عامل موسسه اعتباری کوثر عصر روز 'گذشته۳۰ اردیبهشت ماه با ریاست جواد فهیمی پور برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل با تبریک ماه ضیافت الهی گفت: روزه خودنگهداری از حرام های الهی و تزکیه نفس است.

وی با اشاره به استعفای مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود: بر خلاف میل و علاقه باطنی اعضای هیات مدیره و در راستای حفظ منافع موسسه و رعایت حقوق سهامداران با استعفای دکتر رضایی از مدیر عاملی موسسه موافقت به عمل آورد.

فهیمی پور تصریح کرد: عیسی رضایی همچنان عضویت و نایب رییسی هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر را بر عهده دارد. وی اظهارداشت: تا انتخاب مدیر عامل جدید از سوی هیئت مدیره؛ تمامی امور، وظایف محوله و کاری کارکنان طبق روال گذشته و بر اساس سلسله مراتب سازمانی و دستورالعمل های صادره ادامه خواهد یافت.

سرپرست موسسه اعتباری کوثر اظهارداشت: امید است با تلاش بیش از پیش و تکیه بر توان همکاران جوان ، خلاق و پیشرو همانند سنوات گذشته و با تکیه بر شعار “آینده از آن ماست” به قله های موفقیت دست یابیم.

وی خاطرنشان ساخت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ” سال حمایت از کالای ایرانی” نام گذار شده است باید با همدلی و یکپارچگی نسبت به ارتقا جایگاه موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی اهتمام داشته باشیم.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور تمام معاونین و مدیران حوزه مرکزی برگزار گردید همگی بر تعهد انجام امور اجرایی در راستای تحقق اهداف سازمانی تاکید نمودند.

print

پاسخی بگذارید