گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۸:۲۲ :: ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
پرداخت ۲۲ هزار میلیارد ریال وام رونق تولید در گلستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که از ابتدای شروع طرح پرداخت تسهیلات به صنایع راکد و نیمه تعطیل در سال ۹۵ تاکنون، ۲۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال وام به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی این سازمان حسین طلوعیان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: از محل اعتبارات سال گذشته تاکنون درخواست ۴۳۰ واحد برای دریافت ۲۵ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این کارگروه مصوب شد.

وی یادآور شد: از مجموع درخواست ها تاکنون ۱۴۲ واحد موفق به دریافت ۵ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال تسهیلات شدند.

وی با اشاره به این که گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در رتبه هشتم کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۸ که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است ، تاکنون درخواست ۸۳ واحد در کارگروه تصویب و برای اخذ ۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های استان معرفی شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در این بخش نیز ۱۸ واحد موفق به دریافت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات شدند.

طلوعیان به جایگاه پنجم گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی اشاره کرد و افزود: از محل این بخش، تاکنون ۲۱۲ واحد برای دریافت ۷ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال وام به بانک‌های استان معرفی شدند و از این تعداد ۴۳ واحد هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

print

پاسخی بگذارید