تاریخ: ۲۳:۱۷ :: ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
پروانه کسب افزون بر ۱۴ هزار واحد صنفی مازندران الکترونیکی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با بیان اینکه فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا رایگان و غیرحضوری است، گفت که تا پایان فروردین ماه امسال پروانه کسب ۱۴ هزار و ۳۵۴ واحد صنفی این استان با دریافت شناسه یکتا، الکترونیکی شد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،سیداسماعیل هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها تاپایان سال۱۴۰۲، تمام مجوزهای قدیمی باید به شناسه یکتا تبدیل شوند، اظهار داشت: فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی اینترنتی mojavez.ir انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های میاندورود، کلاردشت، گلوگاه، چالوس و بابل در صدر عملکرد و محمودآباد، سوادکوه شمالی، نور و رامسر در قعر جدول تبدیل پروانه صنفی کاغذی به شناسه یکتای الکترونیکی قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی یا شناسه‌ یکتا شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت که با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی “qr.mojavez.ir” نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

هاشمی افزود: متقاضیان می توانند ️با تلفن همراه همراه خود و ورود فقط ۳ کد شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوزها به نشانی “mojavez.ir”، به سرعت مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا دریافت کنند.

print

پاسخی بگذارید