تاریخ: ۱۲:۰۰ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۹

مدیرعامل بانک دی در پیامی، هشتمین سالگرد تاسیس بانک دی را تبریک و تهنیت گفت.

به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در پیامی هشتمین سالگرد تاسیس بانک دی را به همه ذینفعان بانک تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشتریان گرامی، سهامداران گرانقدر و همکاران ارزش آفرین بانک

اکنون که در آستانه ورود به نهمین سال تاسیس بانک ارزش آفرین دی هستیم، خداوند را شاکرم که افتخار خدمت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مکرّم و هم چنین سایر ذینفعان بانک را نصیبمان کرده است.

بانک ارزش آفرین دی ارزشمند ترین سرمایه خود را نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده، پرتلاش و متعهدی می داند که ثمره تلاششان ورود قدرتمند به نهمین سال فعالیت است.

اکنون این بانک با برخورداری از مدیرانی مجرب و کارکنانی جوان کوله بار خود را از تجربیاتی آکنده است که در سال‌های پیش‌روی بانک مهمترین منبع الهام و بهترین چراغ راه خواهد بود.

وفاداری سترگ مشتریان و سهامداران ارجمند که در این سال ها همچون کوه، باصلابت و همچون دریا، بزرگوار، لحظه‌ای حمایت خویش را از بانک دی دریغ نداشته‌اند ستودنیست.

بانک دی به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری برای ارائه خدمت به تمامی سهامداران به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگران همت گمارده اند به خود می بالد و قدردان سرمایه انسانی جوان ، خلاق و متخصصی است که در تلاطمات گوناگون با ایمان راسخ خود به اهداف و برنامه های راهبران این بانک برای اعتلای آن دلسوزانه تلاش کرده اند.

امید است در ادامه این مسیر با عزمی راسخ و بهره گیری از توانمندی همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی بتوانیم سهم خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای «حمایت از کالای ایرانی» ایفا کرده و گامی موثر برای بهبود اقتصاد کشور برداریم.

۱۸ اردیبهشت ماه، بهانه‌ای است که بر تلاش های صادقانه مدیران و کارکنان ارزش آفرین بانک دی ارج بنهیم و در آستانه نهمین سال تاسیس بانک ارزش آفرین دی در شبکه بانکی کشور با تکیه بر حرکت و فعالیت مستمر و برخورداری از دانش، تجربه و نیروی انسانی کارآمد، این اتفاق خوش یمن را گرامی بداریم.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره و مدیران ارشد بانک فرارسیدن ۱۸ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس بانک دی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ بانک دی اعم ازهمکاران ارزش آفرین، سهامداران ارجمند و مشتریان محترم صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده، از درگاه قادر متعال، برای همگی سلامتی و بهروزی و برای بانک دی اعتلای روزافزون و پیروزی‌آرزومندم.

سلامت و پیروز باشید

محمدرضا قربانی
مدیرعامل بانک دی

print

پاسخی بگذارید