تاریخ: ۱۷:۵۸ :: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای اردیبهشت از فردا ۲۱ فروردین

سخنگوی شرکت راه آهن گفت: پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی اردیبهشت از فردا ۲۱ فروردین ماه شروع می‌شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،جلال مختاری  مدیر کل روابط عمومی  شرکت راه آهن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از آغاز پیش فروش بلیت‌ قطار از فردا خبر داد و گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری برای بازه زمانی ۱ تا ۳۱ اردیبهشت از روز سه شنبه ۲۱ فروردین آغاز می شود.

وی افزود: پیش فروش بلیت قطارهای بین شهری برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱) ، از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۱ فروردین، صرفا از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

مختاری بیان کرد:  پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۱ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقی مانده انجام می پذیرد.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن  گفت: همچنین پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حومه ای برای بازه زمانی ۱ تا ۳۱ اردیبهشت نیز از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز می شود.

وی  یادآور شد : بلیت قطارهای حومه ای در مسیرهای رفت و برگشت تهران_قم، تهران_جمکران، زاهدان_خاش، مشهد_سرخس و تبریز_جلفا فقط در آدرس اینترنتی ticket.rai.ir به فروش می رسد.

print

پاسخی بگذارید