گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۱ :: ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
چهار طرح گردشگری در تالش افتتاح شد

چهار طرح گردشگری و رونق صنعت توریسم، با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، به مناسبت هفته گردشگری در شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی تالش عصر سه شنبه در آئین بهره برداری متمرکز از طرح های گردشگری در بخش مرکزی این شهرستان گفت: بخش خصوصی برای ساخت و راه اندازی ۲ دفتر مسافرتی و گردشگری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و برای یک واحد مجتمع گردشگری و اقامتی در روستای بداغ محله اسالم بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه کرده و برای یک واحد بوم گردی در روستای سیابیل بخش اسالم نیز ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی اعتبار هزینه شده است.

علی درمانی افزود: در مجموع برای بهره برداری از این طرح های گردشگری ۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و با بهره برداری از این پروژه ها برای ۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شد.

وی یادآور شد: شهرستان تالش با داشتن طبیعت زیبا، سرسبز و چشم اندازهای منحصربه ‌فرد و جاذبه ‌های متنوع و ارزشمند تاریخی یکی از قطب ‌های مهم گردشگری در گیلان محسوب می ‌شود.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید