1. کشف جسد کرم خورده
تاریخ: ۲۲:۲۷ :: ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
کشف جسد کرم خورده

پیدا شدن جسد کرم خورده شده مردی در اتوبان صدر بعد از بلوار کاوه ماجرای عجیبی را پیش روی ماموران پلیس تهران قرار داد.

سرویس حوادث اقتصادشمال،پیدا شدن جسد کرم خورده شده مردی در اتوبان صدر بعد از بلوار کاوه ماجرای عجیبی را پیش روی ماموران پلیس تهران قرار داد.

پیدا شدن جسد کرم خورده یک مرد در اتوبان صدر تهران / عصر امروز رخ داد+ عکس جسد

سرهنگ عباس علی ابراهیمی رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: ساعت ۶ عصر چهارشنبه ۸ خردادماه سال جاری ماجرای پیدا شدن یک بسته مرموز و انتشار بوی تعفن در پشت شمشادهای اتوبان های صدر بعد از بلوار کاوه به ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش مخابره شد.

وی افزود: بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری برای تحقیقات ابتدایی پای در محل گذاشتند و به سراغ گونی مرموز پشت شمشادهای اتوبان صدر رفتند که ماموران ابتدا احتمال دادند که یک حیوان داخل گونی باشد اما وقتی در گونی را باز کردند با جسد متورم شده یک مرد داخل گونی روبرو شدند.

سرهنگ عباس علی ابراهیمی تصریح کرد: همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل از دادسرای امور جنایی برای تحقیقات پلیسی در صحنه جرم حضور پیدا کنند.

وی گفت: در بررسی های ابتدایی احتمال می رود که ۱۰ روز از مرگ این مرد می گذرد و با توجه به گذشت زمان و گرمای هوا جسد متورم و کرم خورده شده است.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تحقیقات ماموران در ادامه نشان از آن دارد که جنایت در محل دیگری صورت گرفته و عاملان جنایت برای پنهان ماندن این قتل اقدام به انتقال جسد به پشت شمشادهای اتوبان صدر کرده اند.

بنا بر این گزارش، جسد متلاشی شده برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات پلیسی در این پرونده در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

رکنا

print

پاسخی بگذارید