تاریخ: ۲۳:۳۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲

واقعیت امر آخرین کاری که انجام دادم بازی در فصل دوم سریال روزهای بیقراری به کارگردانی کاظم معصومی بود.

سرویس فرهنگی اقتصاد شمال فخرالدین صدیق شریف بازیگر «اخراجی‌ها» درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: واقعیت امر آخرین کاری که انجام دادم بازی در فصل دوم سریال روزهای بیقراری به کارگردانی کاظم معصومی بود.

او درباره پیشنهادات تازه برای بازی در آثار افزود: بعد از آن هم یک پیشنهاد تلویزیونی داشتم که نقش را نپسندیدم و در حال منتظر هستم تا ببینم در ادامه چه پیش خواهد آمد. البته دیگر بعید می دانم که این سمت سال کاری پیشنهاد شود.

بازیگر فیلم رسوایی درباره کم کار شدن خود در سینما اضافه کرد: به واقع پیشنهاد خوبی از سینما نداشتم که بخواهم بازی در اثری را قبول کنم. به عنوان بازیگر بر اساس پیشنهاداتی که صورت می گیرد فعالیت می‌کنیم و وقتی پیشنهاد خوبی نباشد طبیعتا ما هم در آن عرصه کم کار و یا بیکار می شویم.

بازیگر «روزهای بی‌قراری» در همین راستا ادامه داد: در اصل پیشنهادات کم و بیش هست اما پیشنهادی که نقش قابل قبولی داشته باشد بسیار کم شده است. به عنوان مثال همین سریال روزهای بی‌قراری نقش خوب، متفاوت و دارای هویتی بود که آن را بازی کردم و به شدت از فیلمنامه و حضورم در این اثر راضی هستم.

صدیق شریف خاطرنشان کرد: فضای امروز سینما فضای عجیبی شده که اکثریت نقش‌ها به عده محدود و خاصی می رسد. این روزها برای حضور در سینما سرمایه و پول حرف اول را می زند و به همین دلیل به بسیاری از بازیگران قدیمی که از این سرمایه و یا روابط دور هستند بازی نمی رسد.

print

پاسخی بگذارید