تاریخ: ۲۱:۵۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
یکی صدای مرا بشنود

دارنده مدال برنز المپیک جوانان به همراه پدرش با یک پلاکارد در محل برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک به نشانه اعتراض ایستاده بود و با عبدالحمید احمدی صحبت کرد.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال،مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک در هتل ورزش به ریاست عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در هتل المپیک برگزار شد.
رضا بهلول زاده دارنده اولین مدال المپیک تاریخ ژیمناستیک ایران (المپیک ۲۰۱۸ جوانان در بوینسآیرس) به همراه پدرش به نشانه اعتراض و گلایه از فدراسیون با یک پلاکارد به محل برگزاری مجمع آمدند و پدر این ورزشکار از مسئولان ورزش کشور انتظار رسیدگی به مشکلات فرزندش را داشت و در ادامه با عبدالحمید احمدی رئیس مجمع و معاون وزیر ورزش به صحبت پرداخت.

بهلول زاده که در المپیک آرژانتین در وسیله خرک حلقه مدال برنز را گرفته بود، بعد از بازی‌های المپیک با آسیب مواجه شد اما هنوز با گذشت بیش از چهار ماه از این رویداد این آسیب معالجه نشده است. این ملی پوش برای درمان آسیبش نیاز به یک نامه از فدراسیون ژیمناستیک به فدراسیون پزشکی ورزشی دارد تا مراحل درمانش زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شود اما به گفته آنها گویا فدراسیون برای آماده کردن این نامه امروز و فردا می‌کند.رضا بهلول زاده ژیمناستیک

این ملی‌پوش به تیم ملی دعوت شده اما به دلیل آسیب دیدگی به اردو نرفته است و اکنون خانه نشین است.

همچنین او برای معرفی به صندوق حمایت از قهرمانان نیاز به یک نامه از فدراسیون ژیمناستیک به کمیته ملی المپیک برای معرفی به صندوق حمایت از قهرمانان دارد که به گفته این ژیمناست، باز هم فدراسیون در انجام این مکاتبه تعلل می‌کند.

پدر این ژیمناست می‌گوید که حرف‌های زیادی دارد و می‌خواهد مسئولان فدراسیون به او پاسخ دهند و همچنین مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به مشکلات این رشته رسیدگی کنند.

پدر این ژیمناست در حاشیه مجمع فدراسیون ژیمناستیک وقتی با معاون وزیر روبرو شد از احمدی خواست که صدایشان را به گوش وزیر برسانند.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید