گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۲۸ :: ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
۱۳ طرح عمرانی و خدماتی در بخش بلده شهرستان نور افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت ۱۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان در بخش بلده شهرستان نور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها در زمینه برق رسانی، لوله کشی آب و فاضلاب، مخابرات، بنیاد مسکن ، افتتاح فرستنده صدا و سیما و شهرداری در بخش بلده نور است.

فرماندار نور در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت : احداث ۲ منبع ذخیره آب ۱۲۰ و ۱۶۰ متر مکعبی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و لوله کشی ۲ هزار و ۵۰۰ متری آب شرب با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در روستای کمربن و
طرح های تبدیل سیم به کابل خود نگهدار به طول ۶ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان از جلمه طرح های افتتاحی امروز است.

علی شادمان ادامه داد: تعویض لوله آب شرب به طول ۲ کیلومتر با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و توسعه مخابراتی تلفن های ثابت به سیستم ای جی (AG) با ۱۵ میلیون تومان در روستای  دونا بخش بلده طرح های افتتاحی سومین روز هفته دولت در بلده نور می باشد.

وی افزود:‌ پروژه لوله گذاری یک هزار متر فاضلاب و چهار هزارمتر آب شرب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در روستای یوش بلده از دیگر طرح ها بوده است.

فرماندار نور به طرح های روستای ناحیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز همزمان با دیگر پروژه های عمرانی بخش بلده پروژه احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب شرب با ۷۰۰ میلیون تومان هزینه و لوله کشی ۶ کیلومتری آب شرب با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار و آسفالت ۳۰۰ متر داخل روستا با ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: فرستنده دیجیتال صدا و سیما با یک میلیارد تومان اعتبار ، طرح  لوله کشی آب شرب با یکصد میلیون تومان و آسفالت داخل روستا با ۴۵۰ میلیون تومان و احداث دیوار حفاظتی به طول ۱۵۰ متر با ۳۲۰ میلیون تومان اعتبار از طرح های که در روستای نسن اجرا شد.

شادمان به پروژه های شهرداری بلده هم  اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در حوزه شهری بلده نیز سه طرح المان شهری، برج پرچم و دوربین مدار بسته شهر بلده با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و همچنین احداث دیواره حفاظتی محله بالا دست  با اعتبار ۳۴۶ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

در هفته دولت امسال ۱۰۲ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و  ۲۸۸ میلیون تومان در شهرستان نور به بهره‌برداری می‌رسد.

print

پاسخی بگذارید