تاریخ: ۱۷:۴۶ :: ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
امام جمعه صلاح الدین‌کلای نوشهر معرفی شد

حجت الاسلام محمد خطیبی امروز شنبه به عنوان امام جمعه جدید صلاح الدین‌کلا یکی از نقاط شرقی شهرستان نوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که با حضور مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران و شماری از مسوولان شهرستان برگزار شد، ضمن معرفی خطیبی به عنوان امام جمعه جدید منطقه سی سنگان از زحمات حجت الاسلام اصغر موسی زاده امام جمعه سابق که از تیرماه سال ۱۳۹۴ تاکنون در این جایگاه مسوولیت داشتند، قدردانی شد.

حجت الاسلام خطیبی، پیش از این از مهرماه سال ۱۳۹۷ تاکنون مسوولیت امام جمعه بخش کلارآباد شهرستان عباس آباد غرب مازندران را برعهده داشتند.

مسوول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در این آیین گفت : امروز همه می دانیم، دشمن برای براندازی نظام اسلامی سعی دارد از همه ظرفیت ها بهره بگیرد، دشمن، دشمن است و به شیوه های مختلف از جمله ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت، ناکارآمد جلوه دادن روحانیت و بی هویت نمودن جوانان سر از پا نشناخته و به فکر ضربه زدن نظام اسلامی و انقلاب است.

حجت الاسلام محمد انتظاری افزود : از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی، خدمات و دستاوردهای فراوانی این انقلاب برای ملت ایران به همراه داشته است، اما رسانه های معاند این همه نقاط قوت را منعکس نمی کنند و تمام تلاششان این است تا نقطه ضعفی را بیینند و آن را برجسته و آشکار سازی کنند و این جای بی انصافی است.

وی بیان داشت : امروز شناسنامه، هویت، ماهیت و جغرافیای هر منطقه ای، فرهنگ و تفکر آن ملت است، نخستین خدمت مسوولان به مردم حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه است.

ووی وجود حدود ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور را از برکات این نظام و انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: یکی از نمازهای خوشنام در سطح استان و کشور، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نوشهر است به عبارتی این آیین خوشنام دارالمومنین نوشهر است و امام جمعه سی سنگان هم از خواسته های مردم این خطه بوده که از یک دهه گذاشته سعی بر آن شد نسبت به انتصاب امامت جمعه در این منطقه اقدام شود.

منطقه صلاح الدین کلا با برخورداری از ۳۰ هزار نفر جمعیت با ۲۰ روستا و آبادی در ۲۰ کیلومتری شرق شهر نوشهر واقع شده است.

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه نقطه شهری، بیش از ۱۲۰ نقطه روستایی و جمعیتی حدود ۱۴۰ هزار نفر درغرب مازندران قرار دارد.

print

پاسخی بگذارید