تاریخ: ۲۳:۲۵ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۲

آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیات مدیره این بانک، دکتر خیریانپور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران، مدیران نظام بانکی و دستگاه های اجرایی و تولیدکنندگان بخش کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران، در این مراسم مهندس ماهی کار توسعه سرمایه گذاری در مستندات مختلف از جمله برنامه ششم توسعه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در ادبیات اقتصادی، سرمایه گذاری موتور محرک توسعه اجتماعی و اقتصادی بوده و قطعا توسعه کشاورزی موجب توسعه اقتصادی کشور خواهد شد.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسعه کشاورزی اهدافی همچون؛تامین امنیت غذایی، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد شاغلان بخش کشاورزی، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را به دنبال خواهد داشت و با تحقق شدن این اهداف، توسعه اقتصادی و توسعه ملی محقق و در ادامه آن استقلال اقتصادی و استقلال ملی میسر خواهد شد.
مهندس ماهی کار با بیان اینکه؛ مطالعات علمی فراوان نشان داده است، کمبود اعتبارات یکی از عوامل مهم در کاهش بهره وری است اعلام کرد: این عامل می تواند سبب کاهش تولید محصولات کشاورزی تا میزان ۲۰ درصد شود.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه افزود: رشد و توسعه بخش کشاورزی به دلایل مختلف از جمله سرمایه بر شدن تولید و استفاده از فناوری های جدید، نیازمند حمایت مالی است و امروز در بانک کشاورزی افتخار می کنیم بیشترین اعتبارات بخش کشاورزی را تامین کرده و سهم موثری در تولید، ارتقای درآمد کشاورزان و حفظ و ایجاد فرصت های شغلی جدید در این بخش داریم.
مهندس ماهی کار در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از خدمات دکتر علی کمندی، با حکم روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، مهندس محمدتقی قزل سفلی را به عنوان مدیر جدید شعب این بانک در استان مازندران معرفی کرد.

 

 

 

print

پاسخی بگذارید