تاریخ: ۲۳:۴۷ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
فراخوان جشنواره قصه گویی در تالش منتشر شد

فراخوان بیست و دومین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش به منظور احیای فرهنگ قصه گویی و شناسایی استعدادهای برتر این رشته ادبی و هنری منتشر شد.

سرویس فرهنگی اقتصاد گستر شمال ،مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش  اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره قصه گویی توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، تبادل تجربیات مربوطه و احیای سنت قصه گویی است و با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای در ۲۶ مرداد ماه در این کانون برگزار خواهد شد.
شهلا ابراهیمی ادامه داد: جشنواره قصه گویی به شناسایی استعداد ها کمک می کند و تمرین زندگی و ارائه قصه هایی از زندگی انسان ها، رویکرد اصلی بیست و دومین جشنواره قصه گویی است و مراحل استانی و کشوری نیز خواهد داشت.
ابراهیمی افزود: دختران و پسران ۱۲تا ۱۸ ساله، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و  مادربزرگ‌ ها و پدربزرگ‌ ها می توانند در این جشنواره شرکت کنند و علاقه‌مندان تا ۱۷ شهریور برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه یا به آدرس خیابان معلم، مقابل سالن تختی، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تالش مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش بیش از ۲۵ هزار جلد کتاب و چهار هزار و ۵۳۰ عضو دارند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید