تاریخ: ۱۰:۱۷ :: ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
ویزیت پزشک متخصص در منزل چگونه است؟

یکی از سوالات رایجی که توسط افراد زیادی پرسیده میشود نحوه انجام ویزیت پزشک متخصص در منزل است؛ به زبانی ساده باید اینگونه گفت که انجام ویزیت پزشک متخصص در منزل با زمانی که بیمار به مطب و مراکز درمانی مراجعه می‌کند مشابه است اما مزیت های بیشتری دارد. در چنین شرایطی نیاز به انتظار برای رسیدن به نوبت و مشکلات ترافیکی و تردد وجود ندارد و با تمرکز بیشتری پزشک می تواند به بیمار رسیدگی کند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال، طی سالهای اخیر به دلیل وجود ویروس کرونا افراد زیادی از مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مطب ها دوری کرده اند چرا که از ازدحام جمعیت و مبتلا شدن به این ویروس هراسان بودند اما در این رابطه مراکز معتبری نظیر آرین طب تاسیس شده اند که می توانند بهترین و متنوع ترین خدمات پزشکی در منزل را به شما ارائه کنند که از رایج‌ترین آنها میتوان به تزریق سرم در منزل، فیزیوتراپی در منزل، مراقبت از کودک در منزل، مراقبت از سالمند در منزل و… اشاره نمود.
آرین طب به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین خدمات پزشکی در منزل است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت کرده و می‌تواند خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار بدهد؛ این مجموعه به دلیل سال ها تجربه کاری و برخورداری از کادری حرفه ای و آموزش دیده رضایت شما عزیزان را در اولویت قرار داده و همواره در تلاش است تا خدمات پزشکی در منزل را به بهترین شکل ارائه نماید.
وظایف پزشک در زمان ویزیت
زمانی که پزشک به منظور ویزیت در منزل بیمار حضور پیدا می کند ابتدا اطلاعات فرد بیمار را دریافت کرده و پرونده ای را تشکیل می دهد.
مرحله ی دوم ویزیت پزشک متخصص در منزل به معاینه دقیق بیمار اشاره می کند و مواردی مثل ضربان قلب، فشار خون و… از بیمار گرفته میشود. اگر نیاز به انجام آزمایش یا چکاپ کامل هم وجود داشته باشد پزشک برای بیمار در پرونده ثبت می کند.

پس از این که پزشک بیماری را تشخیص داد، وارد مرحله درمان شده و فعالیت های بدنی یا دارو را تجویز میکند که باید برای بیمار تهیه شوند. اگر نیاز به انجام مواردی مثل نوار مغز یا آزمایش های مخصوصی وجود داشته باشند باید بیمار آنها را انجام بدهد تا پس از آن پروسه درمان آغاز شود.

  • توجه داشته باشید که برای برخی از بیماران انجام فیزیوتراپی لازم است و به همین جهت آنها برای سهولت انجام آن از فیزیوتراپی در منزل استفاده می کنند و جلسات خود را برای رسیدن به سلامت و بهبودی کامل در منزل انجام میدهند.

بعد از اینکه ویزیت پزشک متخصص در منزل انجام شد باید بیمار منتظر علائم بهبودی باشد اگر این شرایط طولانی مدت باشد بیمار می تواند مجدداً از خدمات پزشکی در منزل استفاده کند.

در شرایط مختلفی نیاز به ویزیت پزشک متخصص یا پزشکی عمومی وجود دارد مثلاً گاهی در زمان مراقبت از سالمند در منزل به دلیل شرایط خاص نیاز به ویزیت پزشک وجود دارد اما مواردی مثل خدمات پرستاری در منزل و تزریق سرم در منزل به واسطه پرستار سالمند نیز انجام می شود.
بد نیست که بدانید یکی دیگر از خدماتی که توسط آرین طب ارائه می شود اجاره تجهیزات پزشکی است که این موضوع کمک بسیار زیادی به افرادی می‌کند که نمی‌توانند برای بیمار خود خرید تجهیزات پزشکی را انجام بدهند چرا که معمولاً قیمت های نسبتاً گرانی دارند. با هزینه های کمتر می توانید انواع تجهیزات پزشکی را اجاره نمایید و در مدت زمان مشخص شده برای بیمار خود استفاده کنید.
شما میتوانید به صورت روزانه وارد وبسایت آرین طب شوید و از اخبار و مقالات پزشکی معتبر و بروز استفاده نمایید و سطح اطلاعات خودتان را افزایش بدهید تا در صورت بروز مشکل و بیمار عملکرد بهتری داشته باشید.

print

پاسخی بگذارید