گروه: آرشیو
تاریخ: ۲۳:۵۶ :: ۱۳۹۸/۰۶/۰۲

آنتونی اسکاراموچی، مشاور سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را دیوانه ای می داند که به قهقرا می رود.

سرویس بین الملل  اقتصاد گستر شمال، مشاور سابق ترامپ در گفتگویی با نشریه MarketWatch گفت؛ ” ترامپ در حال حاضر ۷۳ سال دارد  و پس از ۵ سال او ۷۸ ساله خواهد بود، از همه طرف مورد حمله قرار می گیرد و توانایی های ذهنی خود را از دست می دهد. من فکر می کنم در شرایطی که او قرار دارد اوضاع فقط بدتر خواهد شد.” وی افزود که از انتخاب مجدد ترامپ برای دومین دوره ریاست جمهوری حمایت نمی کند.

لازم به ذکر است که، آنتونی اسکاراموچی دوست ترامپ بود و در انتخابات گذشته از وی فعالانه حمایت می کرد. در ژوئیه سال ۲۰۱۷ ، اسکاراموچی پست مدیر ارتباطات کاخ سفید را به دست گرفت و ۱۰ روز پس از انتصاب وی را ترک کرد.

پیش از این ، رهبر آمریکا خود را برگزیده  نامیده بود و در مورد لزوم جنگ تجاری با چین بر این اساس استدلال می کرد. پیش از این ، وی با بیان روحیه ای مشابه در مورد نقش خود به عنوان یک ناجی اسرائیل صحبت کرده بود.

در ماه ژوئن، ترامپ رسما تصمیم خود را برای نامزد شدن برای دوره دوم اعلام کرد و فعالیت خود را برای انتخابات ۲۰۲۰ آغاز کرد. ترامپ شکایت کرد که از همان روز اول در کاخ سفید مورد حمله رسانه های دروغین  قرار گرفته است. وی افزود: ” منتقدین دولت مثل یک آمریکایی رفتار نمی کنند، و دموکرات ها می خواهند شما را ویران کنند و می خواهند کشور را آنگونه که ما ساخته ایم، نابود کنند.” .

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ۳ نوامبر سال آینده تعیین شده است.

اسپوتنیک

print

پاسخی بگذارید