گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۴۷ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
بخش خصوصی ۵۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی نور سرمایه‌گذاری می‌کند

فرماندار نور از سرمایه گذاری ۵۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی برای تکمیل فاز پایانی کمربندی این شهرستان خبر داد.

با تکمیل فاز پایانی کمربندی نور به رویان به طول یکهزار و ۸۰۰ متر، این کمربندی ۹ کیلومتری بعد از ۱۴ سال از آغاز اجراء ، تکمیل خواهد شد.

این مسیر ۹ کیلومتری دارای سه پل غیر هم سطح است و بر اساس گزارش های رسمی تاکنون برای اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی شادمان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود:  جذب این میزان اعتبار از بخش خصوصی برای خرید و تملک زمین کمربندی نور به رویان به طول ۸۰۰ متر و ساخت آن هزینه می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون پیمانکار این طرح در حال بازگشایی این مسیر است و تا پایان سال تکمیل می شود.

فرماندار نور همچنین از مراحل پایانی جذب سرمایه گذار برای پارک جنگلی ایزدشهر خبر داد و گفت: یکی از فاکتورهای ارزیابی مسئولان جذب سرمایه گذار است و از تمامی مسئولان شهرستانی میخواهم تا در جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی جدی باشند و موانع را رفع کنند.

رتبه نخست نور در آزاد سازی ساحل

شادمان همچنین اظهار داشت : شهرستان نور با آزاد سازی چهار کیلومتر از ساحل رتبه نخست را در استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در این راستا تنها در ساحل شهرک آکام ایزدشهر یک کیلومتر دیوار خراب شد و ۳۰ هزار متر مربع فضای زیبا برای ایجاد پارک ساحلی در اختیار شهرداری ایزدشهر قرار گرفت.

فرماندار نور از اجرای آسفالت جاده کوهستانی سیاه سنگ بخش بلده به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا چند روز آینده خبر داد.

شهرستان ۱۲۳ هزار نفری نور به دلیل واقع شدن در مسیر کناره شرق و غرب مازندران و برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری مانند دریا ، جنگل ، بوستان های جنگلی و آثار تاریخی یکی از شهرستان های پرترافیک منطقه غرب مازندران است.

print

پاسخی بگذارید