تاریخ: ۹:۱۵ :: ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
بازدید هیات سرمایه گذاری چینی از بندر امیرآباد

یک هیات تجاری از سرمایه‌گذاران کشور چین از بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر بازدید کردند.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد اعلام کرد: یک گروه از فعالان اقتصادی کشور چین با حضور در بندر امیرآباد با محمدعلی موسی پور مدیرکل این بندر دیدار و پیرامون مسائل مختلف سرمایه گذاری گفتگو کردند.

مدیرکل بنادرودریانوردی در این دیدار ضمن تبیین امکانات، ظرفیت‌ها و آخرین دستاور‌های عملیاتی بندرامیرآباد، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این بندر تشریح کرد.

او با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده، فرآیند امور سرمایه گذاری از جلب، جذب، احداث و بهره برداری برای متقاضیان سرمایه گذاری در بندرامیرآباد تسهیل و تسریع شده است، احداث در بخش‌های آزمایشگاه، انبار سوله، پایانه مکانیزه غلات، مخازن نفتی و روغن خوراکی و محوطه کانتینری را از مهم‌ترین زمینه‌های سرمایه گذاری در بندرامیرآباد عنوان کرد.

موسی پور ضمن استقبال از حضور سرمایه گذاران خارجی جهت سرمایه گذاری دریامحور در بندرامیرآباد ابراز امیدواری کرد این بازدید‌ها با توجه به ظرفیت‌های ترانزیتی، ترانشیپی، زیربنایی و لجستیکی بندر امیرآباد، فرصت مناسبی را جهت رونق سرمایه گذاری و توسعه پیشرانه‌های حمل و نقل در این بندر فراهم آورد.

در پایان این جلسه، هیأت چینی با همراهی مدیران بندرامیرآباد از ظرفیت‌ها، اسکله‌ها و مناطق عملیاتی این بندر بازدید کردند.

print

پاسخی بگذارید