گروه: اقتصادی
تاریخ: ۲۳:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
صادارت ۸ میلیون دلاری گمرک ریلی آستارا

مدیرکل گمرک آستارا به  آمار هفت  ماهه واردات ریلی این گمرک اشاره  کرد و  گفت  :واردات  ریلی این گمرک درهفت ماهه نخست امسال به ۲هزارو ۸۰۰واگن و ۱۳۱هزار و۶۵تناژ کالا با تعداد شش هزار و ۳۳۸کامیون بوده که ارزش آن به ۴۰ میلیون و ۱۶۲هزارو ۱۵۲دلار رسیده است .

به گزارش اقتصاد شمال ،رسول امیدی در گفتگو با اقتصاد شمالبه بیان آمار هفت  ماهه صادرات ریلی گمرک آستارا پرداخت و  افزود: در این مدت۴۴هزار و ۱۱۵تناژ  کالا در قالب۷۳۰واگن  از طریق ریلی و با تعداد۲ هزار و ۱۹۰ کامیون از گمرک آستارا صادر شدکه ارزش آن به۸ میلیون و ۷۳۸ هزارو ۸۹۹دلار رسیده است.

وی از کشورهای روسیه،گرجستان،اکراین و قزاقستان به عنوان مقاصد صادراتی این کالاها نام بردو اظهارداشت: کاشی و سرامیک ، سیمان و کلینکر(ماده اولیه سیمان) از  عمده کالاهای صادره شده و چوب و تخته، غلات و  ام دی اف نیز از عمده اقلام وارداتی از کشور روسیه و آذربایجان هستند .
مدیرکل گمرک آستارا به  آمار هفت  ماهه ترانزیت ریلی این گمرک اشاره و  خاطر نشان کرد:ترانزیت ریلی این گمرک در این مدت  به ۳۶۵ واگن و ۱۲هزار و۹۱۴ تناژ کالا و تعداد۷۳۰ کامیون به ارزش۴۷میلیون و ۵۷۷ هزارو۳۷ دلار رسیده است .

 

print

پاسخی بگذارید