با حضور تقوی مدیریت شعب بانک مسکن مازندران
تاریخ: ۹:۱۶ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۸

مدیریت شعب بانک مسکن مازندران با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط و همچنین ارتقاء انگیزه کارکنان این شعب ،جشنواره ورزشی کارکنان را به مناسبت دهه مبارک فجر(جام فجر۹۶) در رشته های فوتسال ، والیبال ، دو و میدانی ، تنیس روی میز ، شطرنج و بدمینتون برگزار کرد.

درمراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور تقوی  مدیر شعب  بانک مسکن استان ، مسئولین مدیریت ،برخی مسئولین شعب و جمعی از همکاران مدیریت و شعب در مرکز استان برگزار گردید.

مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد امام راحل(ره) و شهداء با تکیه بر اهمیّت ورزش در دین مبین اسلام ،برگزاری این مسابقات را در بارور شدن استعدادهای ورزشی کارکنان و افزایش نشاط و شادی بین کارکنان اثر گذار دانست و افزود : ورزش در مدیریت مازندران دارای جایگاه ویژه ای بوده و با اذعان به اهمیت و نقش ورزش در ارتقای راندمان کاری و افزایش شادابی و نشاط در بین کارکنان بطور جدی به این موضوع می پردازد.

وی ادامه داد: حاصل این توجه را می توان در موفقیتهای  مدیریت مازندران در عرصه خدمت رسانی شاهد بود و قصد داریم باتبیین برنامه های مدون این مسابقات را هرساله با کیفیت مطلوبتر برگزارکنیم تا شاهد پویایی بیشتر کارکنان باشیم.

مدیر شعب بانک مسکن  مازندران ضمن تقدیر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان خاطرنشان کرد : معتقدیم ورزش باعث ارتقای روحیه و افزایش راندمان کاری کارکنان می شود و هزینه برای ورزش نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

وی افزود:سرمایه گذاری که با توجه به نتایج مثبتی که برای سازمان در پی خواهد داشت،آثار آن را می توان در افزایش بهره وری سرمایه انسانی،راندمان کاری،حفظ آمادگی جسمانی و روحی کارکنان و افزایش روحیه جمعی و کارتیمی و درنهایت تکریم ارباب رجوع مشاهده کرد.

 

در ادامه مراسم سید حسین حاجی پور معاون اجرایی مدیریت به ارائه توضیحات  در خصوص عملکرد شورای ورزشی مدیریت و نحوه برگزاری این دوره از مسابقات  پرداخت و اظهار داشت  : این دوره از مسابقات طی فراخوان سراسری در سطح استان و با برنامه ریزی انجام شده برگزار و تیم ها و نفرات برتر رشته های مختلف جهت حضور در مسابقات  ورزشی کارکنان بانک مسکن و سیستم بانکی کشور معرفی خواهند شد .

شایان ذکر است درا ین دوره از مسابقات در رشته فوتسال تیم قائمشهر توانست با درخشش ورزشکاران خود عنوان قهرمانی را کسب نماید  و تیم های نکا و آمل توانستند به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کنند.

همچنین در رقابتهای والیبال، تیمهای بابل ،بابلسر و مدیریت توانست به ترتیب مقام اوّل ،دوم وسوم  را کسب نمایند .

شایان ذکر است در مسابقات انفرادی در رشته شطرنج ، به ترتیب آقایان جعفر رستمی از مدیریت ، مصطفی فغانی از شعبه قارن ساری و سید مرتضی ساداتی از شعبه قارن ساری ،دررشته بدمینتون آقایان سجاد آزادیان از شعبه مرکزی ساری ، حامد امیری بورخانی از شعبه زیراب وبه طور مشترک جواد صادقی از شعبه امام رضا ساری وسروش باوندی از شعبه مرکزی بهشهر  و در رشته تنیس روی میز،به ترتیب آقایان محسن عبادی از شعبه مرکزی قائمشهر،حسن فلاح نژاد از شعبه مرکزی ساری و مشترکاًحسن حسن پور از شعبه مرکزی بابل و علی اکیر ردایی از حوزه غرب استان مقام اول تا سوم این دوره از رقابتها را کسب کردند.

همچنین رشته دو و میدانی این دوره از مسابقات در سه رده انجام شد که در ۳ هزار متر تا ۳۰سال آقایان حامد امیری بورخانی از شعبه زیراب  و هادی خراسانی از شعبه جویبار ، در ۲ هزار متر رده سنی ۳۰تا ۴۰سال آقایان اکبر داودی از شعبه جویبار و مصطفی رحیمی از شعبه مرکزی قائمشهر و  در هزار متر رده سنی ۴۰سال به بالا آقایان محمد علی روحی و حسن فلاح نژاد از شعبه مرکزی ساری به ترتیب مقام اوّل و دوم را کسب کردند.

شایان ذکراست درمراسم اختتامیه، قهرمانان برتر ورزشهای تیمی و انفرادی این دوره از مسابقات، لوح یادبود ، جام قهرمانی و جوایز مربوطه را دریافت کردند.

منبع:روابط عمومی

print

پاسخی بگذارید