سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا
تاریخ: ۱۸:۲۹ :: ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
برنامه‌‌های دهه غدیر برای جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب اثرگذار باشد

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه برنامه های عید غدیر واقعا مظلوم است، گفت: برنامه‌‌های دهه غدیر باید به گونه‌ای باشد که برای جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب اثرگذار باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جلسه هیات رزمندگان اسلام استان مازندران با تاکید بر حمایت معنوی از هیات‌های مذهبی به واسطه اهداف ویژه‌ای که هیات‌های مذهبی داشته باشند، اظهار کرد: هیات‌های رزمندگان هیات ریشه‌دار و دغدغه‌مند در حوزه انقلاب هستند که در این مسیر با اهتمام باید با نقش‌آفرینی در گسترش ارزش‌های انقلابی و اسلامی نقش داشته باشند.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که با شیوع ویروس کرونا تبدیل به فرصت شد فضای مجازی بوده است که به راحتی خیلی از مشکلات به‌واسطه شبکه‌های اجتماعی برطرف شد و داریم از فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

این مسوول با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در امامزادگان مازندران، اضافه کرد: فضا و جو معنوی حاکم در امامزادگان بر کیفیت برگزاری مراسمات اثرگذار است.

مسلمی با تاکید بر اینکه برنامه های عید غدیر واقعا مظلوم است، گفت: برنامه‌‌های دهه غدیر باید به گونه‌ای باشد که برای جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب اثرگذار باشد.

print

پاسخی بگذارید