تاریخ: ۱۴:۲۷ :: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
افتتاح سومین رویداد استارت آپ کوک در حوزه صنعت مازندران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح سومین رویداد استارت آپ کوک در حوزه صنعت استان خبر داد.

کامران علی پور گفت:مراسم افتتاحیه سومین دوره استارت آپ کوک در حوزه صنعت مازندران با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه مازندران، در بابلسر برگزار شد.

در رویداد استارت آپ کوک که سومین دوره آن با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان آغاز شده ۱۱۰ ایده از سراسر کشور در مرحله نخست ارزیابی می‌شود.

رویداد استارت آپ با هدف بسترسازی خلق ایده میان علاقمندان به حوزه صنعت، آشنایی متخصصان با مباحث کسب و کار، انتقال تجربیات منتور‌ها و مربیان کسب و کار به صاحبان ایده و در نهایت حمایت از ایده‌های منتخب، بمنظور ایجاد کسب و کار و تولید ثروت انجام می‌شود.

به گفته علی پور با انجام مرحله اول، تعداد ۱۰ ایده به مرحله دوم راه خواهند یافت و در مرحله دوم که با اختتامیه استارتاپ کوک همراه می‌باشد، توسط داوران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که در نهایت ۳ تیم انتخاب و بعنوان ایده‌های برتر معرفی خواهند شد.

پیش از آغاز سومین رویداد استارت آپ، برای صاحبان ایده چندین دوره آموزشی تحت عنوان کارگاه بوم ناب، کارگاه اعتبارسنجی و کارگاه طراحی و توسعه محصول (MVP) برگزار شد.

به گفته علی پور در مراسم اختتامیه پس از انجام داوری، ایده‌های منتخب توسط شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مورد حمایت و سرمایه گذاری قرار می‌گیرند.

print

پاسخی بگذارید