تاریخ: ۱۱:۲۵ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
علت فوت  یک روحانی دیگر در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بر اساس معاینات تخصصی علت فوت مرحوم حجت الاسلام فاضل غرق شدگی است.

دکتر علی عباسی گفت: معاینات تخصصی حسب دستور قضایی بر پیکر مرحوم حجت‌الاسلام ابراهیم فاضل انجام شد و علت فوت غرق شدگی در دریا است.

او افزود: حسب دستور مقام قضایی جسد مرحوم ابراهیم فاضل متولد ۱۳۵۲ در روزجمعه پانزده اردیبهشت به پزشکی قانونی انتقال یافت و هویت مرحوم احراز شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران ادامه داد: جسد توسط کارشناسان پزشکی معاینه و کالبد گشایی شد و علت آن غرق شدگی است.

او گفت: پس از یافتن علت جسد در اختیار خانواده برای انجام مراسم دفن قرار گرفت.

حوزه علمیه فیضیه مازندران در اطلاعیه ای منتفی بودن هر گونه سوء قصد به حجت الاسلام فاضل را اعلام کرد.

نظر به پیگیری های انجام شده و بررسی های تخصصی صورت گرفته در خصوص رحلت جانگداز حجت الاسلام ابراهیم فاضل رحمه الله به اطلاع عموم مردم می رساند؛ ایشان به منظور سفر سیاحتی به مازندران آمده و به ساحل شهرستان بهنمیر رفتند و متاسفانه پس از تماس های مکرر و عدم اطلاع از ایشان،تلفن همراه و کارت ملی ایشان در کنار لباسها در ساحل کرفون یافت شده و اهالی محل تحویل پلیس دادند.


در روند بررسی احتمالات ،از مسئولین محترم بهنمیر و مردم عزیز کرفون نهایت تشکر را داریم که همکاری و مساعدت فراوان داشتند.

با توجه به وضعیت پیکر مرحوم ،هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی می باشد و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که بصورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نمی باشد و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی عزیز جانباخته می باشد.از عموم امت حزب الله استدعاء می شود برای ایشان طلب مغفرت نموده با پرهیز از شایعه پراکنی مانع سوء استفاده مغرضین شوند.

یک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران، گفت پیکر بی‌جان حجت الاسلام ابراهیم فاضل دقایقی قبل در آبهای ساحلی جویبار از آب بیرون کشیده شد.

این منبع آگاه گفت: پیکر ایشان برای تشخیص علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

حجت الاسلام ابراهیم فاضل از  چهار روز گذشته در ساحل کرفون بهنمیر مفقود شده بود.

تایید شناسایی پیکر حجت الاسلام فاضل
سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: جنازه حجت‌الاسلام فاضل ساعت ۱۱:۳۰ امروز در منطقه آب‌های ساحلی روستای گلدشت این شهرستان از آب بیرون کشیده شد.

او افزود: موضوع کشف یک جسد توسط اهالی محل به انتظامی شهرستان اطلاع داده شد که با دستور دادستان جویبار ضمن اطلاع به خانواده فاضل جسد شناسایی شده است.

سرهنگ جعفری ادامه داد: اقدامات لازم برای انتقال جنازه به شهرستان بابلسر در دست اقدام است.

رسانه ها گمانه زنی نکنند
کمال رستمعلی فرماندار جویبار نیزگفت: خانواده ایشان در جریان بودند ولی متأسفانه دچار غرق شدگی شدند و امروز پیکر این روحانی در ساحل چپکرود جویبار کشف شد.

او افزود: در این مسئله هیچ مورد امنیتی مطرح نیست و رسانه‌ها از گمانه زنی‌ها و بداخلاقی‌های رسانه‌ای پرهیز و برای پوشش رسانه‌ای از مراجع قانونی پیگیری کنند.

 

برنامه تشییع پیکر حجت الاسلام فاضل
حوزه علمیه فیضیه اعلام کرد مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام ابراهیم فاضل  شنبه مورخه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۵عصر از امامزاده قاسم شهرستان بابل برگزار و تدفین در مدرسه علمیه فیضیه مازندران می‌باشد.

حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی و نوه دختری مرحوم آیت الله کوهستانی است.

print

پاسخی بگذارید