تاریخ: ۱۲:۲۹ :: ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
استاندار: ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین ماموریت اقتصادی مدیران در مازندران است

استاندار مازندران گفت: توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مهم ترین ماموریت اقتصادی مدیران دستگاه های اجرایی و ستادی در مازندران است.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از ایرنا سیدمحمود حسینی پور روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی کشوری ویژه فرمانداران و مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی مازندران در ساری افزود: جنگ ترکیبی که دشمنان علیه ملت ایران شروع کردند انواع تهدیدات در آن وجود دارد که باید هوشیار باشیم و برای مقابله با تمامی آنها برنامه داشته داشت.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ رسانه ای و هجمه های اجتماعی، دشمنان پدیده مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس را جا انداختند و باعث مشکلاتی در نظام آموزشی شدند و این نمونه ها را وقتی می بینیم در می یابیم که مدل تهدیدات و تحرکات دشمنان تغییر کرده است.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: برای عبور از تمامی این گستاخی های دشمنان، باید برنامه داشته باشیم و با قدرت در مقابل این دسیسه ها ایستادگی کنیم.

حسینی پور گفت: باید در راستای گام دوم انقلاب، همه جانبه مسوولان به فرماین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند و با این راهبرد به طور حتم روند توسعه کشور هموارتر خواهد شد.

استاندار مازندران اضافه کرد: برای توسعه کشور محکوم به تلاش هستیم و باید مدیران مازندران در ایجاد اشتغال پایدار و گره گشایی از مشکلات اقشار مردم در ایران اسلامی الگو باشند.

کار جهادی، اولویت دولت سیزدهم

وی رویکرد دولت سیزدهم را کار جهادی و شبانه روزی عنوان کرد و گفت: مدیران پشت میز نشین در ادارات استان جایگاهی ندارند.

حسینی پور فزود: مدیر پشت میز نشینی هیچ جایگاهی در دولت سیزدهم ندارد و مدیر از این دست نمی تواند برای گره گشایی از مشکلات مردم کمک کند.

مقام عالی دولت در مازندران ادامه داد : توانمند سازی روستاهای استان باجدیت در دستور کار است و مدیران باید از پشت میز نشینی خارج شوند و به دل روستا بروند و برای توسعه این مناطق در تکاپو باشند.

مردمداری، الگوی مدیریت رفتاری دولت سیزدهم

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : دولت سیزدهم دولت ایده، اقدام، علم و اخلاق است و برای الگو مدیریت رفتاری خود مردمداری در عمل در اولویت خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: مردمی سازی امور و جایگاه آحاد جامعه در تصمیم گیری ها جزو سیاست های قطعی دولت است به همین دلیل این دولت مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است تا در مسیری که پیش گرفته مانع تراشی شود.

حسینی پور ادامه داد: بیشترین نگرانی دشمنان، وفاق و همدلی بین ارکان اصلی نظام و رهبر معظم انقلاب و تبعیت از ایشان است و دولت سیزدهم همواره اجرای فرماین رهبر معظم انقلاب را در اولویت قرار داده است.

وی گفت : بزرگترین جنگ سایبری و ترکیبی را دشمنان در کشور آغاز کردند و تمام قدرت رسانه ای را به کار گرفتند در نوع خود این تحرکات دشمنان در عملیات نرم بی نظیر بود اما ملت شریف ایران با بصیرت این توطئه ها را خنثی کردند.
به گفته استاندار مازندران دشمن تمام امکانات خود را در خارج از کشور در یک مدار واحد برای ایجاد عملیات علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت اما این نظام مقدس تمامی این توطئه ها را خنثی کرد.

تلاش عزتمندانه دولت سیزدهم برای گره گشایی از مشکلات

وی عنوان کرد: : با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان، دولت سیزدهم عزتمندانه برای گره گشایی از مشکلات مردم در تلاش است و در سیاست خارجی هم ایران اسلامی در این دولت با اقتدار رفتار می کند. مجموعه مدیریتی استان مازندران در زیرمجموعه گفتمان دولت مردمی سیزدهم، تحقق عدالت را در گرو تلاش جهادی و بهره گیری از ظرفیت های نخبگان و مردم دنبال کرده است.

print

پاسخی بگذارید