تاریخ: ۱۱:۴۴ :: ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
رشد دسته جمعی قیمت انواع سکه/ سکه طرح جدید ۲.۶ میلیون+جدول

قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز تهران با افزایش ۱۰۵ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان رسید و سایر انواع سکه نیز روند رو به رشدی را ثبت کردند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه دوم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۱۰۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنج شنبه، ۲ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان تعیین شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۷۵ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز پنج شنبه، ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۵۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز پنج شنبه، یک میلیون و ۲۹۲ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۰ هزار تومان رشد قیمت نسبت به روز پنج شنبه ۷۱۰ هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه با قیمت ۳۹۸ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۹ هزار و ۹۴۰ تومان رشد ۲۲۹ هزار و ۹۴۰ تومان قیمت خورد.

با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز پنج شنبه ۴ هزار و ۲۵۱ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز با ۴۱ ریال تومان رشد به ۴ هزار و ۹۵۳ تومان رسید و هر پوند هم با ۴۷ ریال افزایش، ۵ هزار و ۶۳۸ تومان قیمت‌گذاری شد.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید