تاریخ: ۱۶:۴۶ :: ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در گلوگاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می کرد، خبر داد.

به گزارش اقتصاد گستر شمال،از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ محمودکلوانی در تشریح این خبر گفت: خانمی با ارائه شکایتی به پلیس فتا عنوان کرد مدتی است یکی از آشنایان، تصاویرم را در بستر شبکه اجتماعی برای من و خانواده ام ارسال می کند که مربوط به مدتی قبل بوده و مرا تهدید به انتشار وسیع آنها کرده است.

وی افزود: پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و پس از بررسی ادله ارائه شده توسط شاکیه و مستندات جمع‌آوری شده، مشخص شد که مزاحم اینترنتی همان فرد مورد ادعای شاکیه می باشد که پس از هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ کلوانی بیان داشت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه‌ کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارآگاهان سایبری، لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه‌ خود را انتقام از شاکیه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه به کاربران فضای مجازی هشدار داد: کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

print

پاسخی بگذارید