طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار مازندران
تاریخ: ۲۲:۳۹ :: ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
رییس و اعضای ستاد انتخابات مازندران منصوب شدند

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران طی احکامی جداگانه، اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مازندران را منصوب کرد.

از روابط عمومی استانداری مازندران بر اساس حکم استاندار مازندران، روح الله سلگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رییس ستاد انتخابات استان منصوب شد.
حسینی پور در این انتصاب باتاکید بر اهمیت برگزاری هرچه با شکوه تر این دوره از انتخابات، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و فراهم سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری های نوین و روزآمد، روان سازی و تسهیل فرآیند انتخابات از جمله وظایف و ماموریت های خطیری است که انتظار می رود با هماهنگی لازم و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام شود.

مقام عالی دولت در مازندران در حکم رییس ستاد انتخابات مازندران، تاکید کرد: کلیه معاونین، مدیران و روسای سازمان های وابسته، فرمانداری ها و بخشداری ها می بایست همکاری لازم را با جنابعالی مبذول نمایند.
براساس احکام صادره، همچنین امید محبی به عنوان عضو و رییس کمیته پشتیبانی و مالی، اسماعیل مهرافزا، رییس هیات بازرسی انتخابات، علی مراد مهدوی فر، رییس کمیته سیاسی، امنیتی و انتظامی، مرتضی حسینی رئیس کمیته حراست و استعلامات، مرتضی نوربخش، رییس کمیته اطلاع رسانی، حسین شهابیان، رییس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، به عنوان عضو ستاد انتخابات استان مازندران منصوب شدند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

print

پاسخی بگذارید