فرماندار ساری
تاریخ: ۶:۵۱ :: ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
۹۷ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های مرکز مازندران تخصیص یافت

فرماندار ساری از تخصیص ۹۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های راه های ارتباطی این شهرستان خبرداد.

محمدعلی نوبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان، ۴۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران استان تخصیص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع اعتباراتی که از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای توسعه زیرساخت های راه ساری تخصیص یافته بود، تاکنون ۳۳ میلیارد تومان برای ۴۳ طرح حوزه راهسازی جذب شده است.
وی با بیان این که، از مجموع اعتبارات مصوب ستاد مدیریت بحران برای توسعه زیرساخت های راه نیز تاکنون ۵۰ درصد اعتبارات جذب شده است، گفت: بی شک از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای توسعه زیرساخت ها از جمله در حوزه راهسازی استفاده خواهد شد.
فرماندار مرکز مازندران مجموع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۱ را ۱۷۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که ایمن سازی راه ها و نهضت خدمات رسانی آسفالت راه روستایی از جمله اولویت های اصلی است.

نوبخت، بیان کرد: از ۸۱۷ کیلومتر طول راه های روستایی شهرستان، ۵۹۶ کیلومتر راه آسفالته است.
وی، چهارخطه کردن محور ساری – تاکام، تکمیل کنارگذر شمالی ساری، تقاطع های غیر همسطح، احداث پل گلورد، تعریض محور پنبه زارکتی – لاریم و تثبیت رانش راه های بخش دودانگه و چهاردانگه را از جمله طرح های اولویت دار و در دست اقدام عنوان کرد و گفت که با شناسنامه دار کردن تمامی این طرح ها و برنامه ریزی اصولی، تمام تلاش ها معطوف به عملیاتی و تکمیل این طرح ها شده است.
وی افزود: برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان راهداری شهرستان، احداث و تجهیز راهدارخانه سه راه فولادمحله و سه راه تاکام، فعال سازی دوربین های ثبت تخلفات و مناسب‌سازی پل های عابر پیاده از جمله اقدامات مورد نیاز و اولویت دار در مرکز مازندران است.
وی تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم در راستای تحقق آرمان شهر اسلامی با تکیه بر عمران و آبادانی، تسهیل زندگی مردم، دسترسی همگانی و توزیع عادلانه امکانات و رعایت موازین اخلاقی گام برمی دارد.

print

پاسخی بگذارید