تاریخ: ۱۷:۰۶ :: ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
درگذشت مادر شهیدان عسگری در فریدونکنار

مادر شهیدان سید جلال و سید جمال عسگری به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،حاجیه خانم شهربانو برادران کناری مادر صبور شهیدان سید جلال و سید جمال عسگری شنبه ۳۱ تیر ماه و در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشیع پیکر پاک این مادر صبور فردا یکشنبه ۱ مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از حوزه بسیج روبروی آموزش پرورش به سمت گلزار شهدای تکیه معصوم زاده فریدونکنار برگزار می‌گردد.

سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت نمودند.

شهید سید جلال عسگری متولد ۲۸ آذر ماه سال ۱۳۴۷ در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شهید سید جمال عسگری متولد ۱۹ مهرماه سال ۱۳۴۶ در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مریوان و در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

print

پاسخی بگذارید