تاریخ: ۱۵:۳۹ :: ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
تحقق آرزوی ۲۸ ساله اهالی روستای اروست

پل روستای اروست ساری پس از ۲۸ سال در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد گستر شمال احسان رجبی مدیرکل حوزه استاندار مازندران گفت: اجرای تعهد ساخت پل روستای اروست پس از ۲۸ سال توسط دولت سیزدهم نماد ولایتمداری دولت انقلابی و توجه ویژه به مناطق محروم است.

او افزود در سفر مهرماه مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۴ به روستای اروست منطقه پشت کوه بخش چهاردانگه ساری، ساخت پل ورودی این روستا مصوب شد، اما با سهل‌انگاری دولت‌های ادوار این طرح بر زمین مانده بود

مدیرکل حوزه استاندار مازندران ادامه داد: با همت دولت انقلابی سیزدهم و در پی بازدید حسینی‌پور استاندار مازندران از این روستا، دستور ساخت پل صادر شد که در حال اجرا است و در روز‌های آینده به پایان می‌رسد.

رجبی با اشاره به اینکه استاندار در سفر مهرماه پارسال به روستای اروست، دستور اجرای مصوبه بر زمین مانده را صادر کرد، افزود: پس از طی مراحل اداری، کار آغاز شد و هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و زمان بهره برداری آن نیز اعلام خواهد شد.

او توجه به مناطق کم برخوردار را از سیاست‌های دولت سیزدهم و منویات رئیس جمهور کشور دانست و ادامه داد: استاندار مازندران نیز در راستای سیاست دولت، اولویت اجرای طرح‌های نیمه کاره را در دستور کار قرار داد و از دستگاه‌های اجرایی خواست تا ضمن مطالعات مصوبات گذشته، در صورت اجرایی نشدن طرحی از طرح‌های مصوب سفر رهبر فرزانه انقلاب به مازندران، بازخوانی و اجرای آن در دستور کار قرار بگیرد.

رجبی طولانی شدن طرح‌ها در ادوار گذشته را عامل تاخیر در توسعه مناطق کم برخوردار دانست و گفت: شتاب گرفتن طرح‌های عمرانی در دولت سیزدهم نوید بخش توجه به روستا‌های دور دست جهت ارائه خدمات نظام و انقلاب به شهروندان است.

او با اشاره به اینکه ساخت پل اروست با حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی در حال اجرا است و به حدود ۶ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد، افزود: ساخت این پل با دهانه ۲۲ متر و با تامین عرشه فلزی در حال اجرا است و به مرحله بتن ریزی عرشه رسیده است.

print

پاسخی بگذارید