مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران خبرداد
تاریخ: ۱۴:۰۹ :: ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
ایجاد قرارداد کاری مازندران و ایتالیا در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری

مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران گفت: می‌توانیم با مازندران یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری انجام دهیم.

به گزارش اقتصاد گستر شمال عبدالرضا میرفخرایی مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران در دیدار با مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اعلام اینکه با مازندران می‌توانیم یک قرارداد کاری در حوزه صنایع‌ دستی و گردشگری انجام دهیم، گفت: در همه نمایشگاه‌های مهم صنایع‌دستی ایتالیا به عنوان نماینده در حال فعالیت هستم.

او با بیان اینکه در خصوص معرفی، برندسازی و بازار یابی محصولات صنایع‌دستی ایران برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته است، افزود: در مازندران از لحاظ صنایع‌دستی و گردشگری می‌توان تخصصی‌تر و مستقیم فعالیت کرد.

میرفخرایی با بیان اینکه پیوند خواهرخواندگی دو شهر ساری و بابلسر با دو شهر ایتالیا از لحاظ اقتصادی، تجاری، گردشگری، صنایع‌دستی و ورزشی ثبت شدند، گفت: با شهرداران و سرمایه‌گذاران تمام منطقه، یکسری اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام شد، اما متاسفانه به دلیل جابجایی‌های سریع در ایران و شیوع ویروس کرونا این فعالیت ادامه پیدا نکرد.

نمایش محصولات صنایع‌دستی مازندران در نمایشگاه فلورانس ایتالیا

عبدالرضا میرفخرایی مدیر مرکز همکاری‌های فرهنگی- اقتصادی ایتالیا و ایران در خصوص صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: در حوزه صنایع‌دستی ایران ایتالیا و سوئیس حومه کاری فعالیت ما است.

او افزود: در کشور آلمان نمایشگاه‌های بین‌المللی صنایع‌دستی برای ایران برگزار کردیم، اما نمایشگاه مهم و قدیمی‌ترین و هشتاد و سومین نمایشگاه صنایع‌دستی جهان در فلورانس برگزار می‌شود که می‌تواند صنایع‌دستی مازندران را در این نمایشگاه به نمایش گذارد.

میرفخرایی با بیان اینکه در محصولات صنایع‌دستی در ایتالیا دیزاین حرف اول را در برندسازی و بازاریابی می‌زند، گفت: با توجه به ارزش صنایع‌دستی ایران، اما تخصصی دیده نشده است.

print

پاسخی بگذارید