تاریخ: ۱۶:۴۹ :: ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
پیگیری جدی برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران از پیگیری جدی برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی استان خبر داد.

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در اولین جلسه شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی برگزار شد، گفت: یکی از وظایف اصلی که برای این اداره کل در این مدت تعریف کردیم پایش و رصد دائمی واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی بوده و حل مشکلات مبتلا به این بخش‌ها را از طریق تمامی اهرم‌های قانونی پیگیری و ان شا الله با همت مسئولین استانی و کشوری حل خواهیم کرد.

او به هماهنگی‌های چند ماه اخیر فیما بین نمایندگان تشکل‌های خصوصی و این اداره کل اشاره کرد و افزود: در طی این مدت با توجه به اهتمام و هماهنگی‌هایی که به وجود آمده عملاً شاهد تصمیم گیری‌های خوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در دفاع از واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی بوده ایم.

کهنسال گفت: این شورا می‌تواند نقش موثر و اثرگذاری در اقتصاد استان داشته که پیامد این همکاری‌ها قطعاً در رشد اقتصادی، افزایش بهره وری و افزایش اشتغال استان خودش را نشان خواهد داد.

مدیرکل صمت مازندران در ادامه به منویات مقام معظم رهبری (ره) در دیدار اخیر معظم له با هیات دولت اشاره کرد و افزود: تصمیمات ما باید منجر به کاهش تورم، رشد تولید، ثبات بازار در استان گردد.

print

پاسخی بگذارید