تاریخ: ۱۶:۵۱ :: ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
امام‌جمعه نوشهر از طولانی شدن افتتاح یک طرح عمرانی انتقاد کرد

امام جمعه نوشهر گفت : وقتی هر طرحی عمرانی به موقع پیش نرود به طور قطع خسارت های بهره برداری نشدن آن بر مردم تحمیل می شود.

به گزارش اقتصاد گستر شمال ،به نقل از  خبرنگار ایرنا،آیت الله محمود مشایخ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت بهره برداری به موقع طرح های عمرانی افزود: بهره برداری برخی از طرح ها آنقدر طولانی می شود که از شیرینی اش می افتد که این طرح نمونه ای از آنهاست.

در تاریخ پنجم اسفند ۱۴۰۰، معاون هماهنگی امور عمرانی وقت استاندار مازندران در حاشیه بازدید روند طرح عمرانی پل ماشلک نوشهر به نقش آن در کاهش ترافیک شهر اشاره و همچنین بر ضرورت تکمیل این پل تا این سال تاکید کرد.

این مسوول استانداری مازندران در آن زمان گفته بود این پل در رفع مشکل ترافیک شهر نوشهر نقش بسزایی دارد و می طلبد ساخت این پل با شتاب بیشتری انجام شود.

عملیات اجرایی احداث پل دوم بر روی رودخانه ماشلک در ضلع شرقی شهر نوشهر شهر آذر ماه سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی حضور رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و استاندار مازندران شروع شد و تا این تاریخ به گفته این مسوول استانداری ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

بر اساس منابع، برای ساخت این پل ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد که ۳۸۰ میلیارد ریال آن از منابع شهرداری نوشهر و بقیه از منابع ملی و استانی تامین شد.

امام‌جمعه نوشهر از طولانی شدن افتتاح یک طرح عمرانی انتقاد کرد

مهم ترین مشکل پل ماشلک که بیش از نیم قرن قدمت دارد عرض کم آن بود که در روزهای حضور گردشگران باعث تشکیل ترافیک در محدوده شهری نوشهر می شد. ساخت پل جدید یکی از مطالبات مردم در چند سال گذشته برای رفع این مشکل بوده است.

امام جمعه نوشهر با تاکید بر ضرورت تدبیر مسوولان امر در بهره برداری این طرح عمرانی تاکید و اضافه کرد : وقتی هر طرحی عمرانی به موقع پیش نرود به طور قطع خسارت های بهره برداری نشدن آن بر مردم تحمیل می شود.

آیت الله مشایخ خاطرنشان کرد : همه کارها به ویژه در مورد این طرح باید در عرض هم پیش بروند تا امورات مربوط به موقع انجام بشود و نتیجه گرفت، آن زمان که پل ماشلک را می ساختند مسوولان امر باید فکر همه چیز آن را می کردند تا روند کار هرچه سریعتر انجام بشود.

وی ادامه داد : بی مدیریتی یعنی انجام وظیفه نکردن است، این همه شهدا و فداکاری های آنان می گوییم یک ذره به خودمان بیاییم و در همه احوال از آن ها بیاموزیم تا چه کاری باید انجام بدهیم.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد : وقتی پیش بینی نمی کنیم که در هفته و یا ماه بعد چه کاری باید انجام بشود، یا خلاء کار و یا کمبودها کجاست و چه برنامه ریزی بشود، امورات طرح های عمرانی به موقع انجام نمی شود هم اقتصاد و هم مردم خسارت می بینند.

آیت الله مشایخ، بهره برداری این طرح عمرانی را در کاهش بارترافیکی این شهر گردشگر پذیر بسیار تاثیرگذار دانست.

وی خاطرنشان کرد : اگر همه مسوولان در هر شرایطی وظیفه شناس باشند و به موقع کارهای انجام بشود در واقع با این رویکرد رعب در دل دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد می شود چرا که آنان می خواهند ناامیدی و ناکارآمدی دست اندکاران را در جامعه ترویج و مردم را نسبت به نظام اسلامی بد بین کنند.

print

پاسخی بگذارید