تاریخ: ۱۹:۵۹ :: ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
استاندار: دولت برای استقرار «شهر هوشمند» در مازندران جدی است

استاندار مازندران گفت: دولت برای استقرار شهر هوشمند در استان با برنامه ریزی و پیگیری های اصولی جدی بوده و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

به گزارش اقتصاد گستر شمال  ،به نقل از خبرنگار ایرنا،سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در حاشیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم با توجه به کارکرد گردشگری مازندران، استقرار شهر هوشمند در استان پیگیری شد و ‌نتایج خوبی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج‌ استان فعالیت های فضای مجازی را پیگیری می کند، اظهارداشت: نقش تاثیر فضای مجازی در سبک زندگی مردم برکسی پوشیده نیست و تمام امورات مردم در این بستر پیگیری می شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه استان به تحول بزرگ در عرصه فضای مجازی نیازمند است، خاطرنشان کرد: با تحول در این زمینه می توان سبک زندگی جدید متناسب با نیاز روز ایجاد کرد.

وی بسیج را پیشرو در فضای مجازی دانست و گفت: با توجه به حملاتی که دشمنان در فضای مجازی انجام می دهند و به دنبال ناامیدکردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، می بایست تلاش و جدیت بیشتری در حراست از فضای مجازی صورت گیرد.

حسینی پور تاکید کرد : فضای مجازی باید در اختیار افرادی باشد که حرف برای گفتن دارند و در این عرصه توانمند باشند.

print

پاسخی بگذارید