تاریخ: ۱۴:۳۵ :: ۱۳۹۷/۱۱/۰۹

نیازآذری با عذرخواهی از فرهنگیان ، دانش آموزان و خانواده های دانشگر شهرستان بابل بخاطر بی تدبیری وزیر آموزش و پرورش از رییس جمهورخواست با مقدرات این شهرستان بازی نشود.

سرویس سردبیری اقتصاد شمال ،لغو حکم مدیر آموزش‌وپرورش بابل یکی از شهرهای بزرگ مازندران آن هم   یک روز پس از معارفه واکنش  عمومی را در پی داشته است به طوری که برخی مخاطبان ما خواستار پیگیری این وضعیت از سوی پایگاه خبری اقتصاد گستر شمال شدند ؛بر همین اساس و برمبنای اخبار رسیده به پایگاه خبری برآن شدیم از حسین نیاز آذری یکی از نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی در این زمینه سوالاتی بپرسیم و پیگیر این ماجرا شویم.

حسین نیازآذری یکی از نمایندگان بابل  در مجلس با ابراز تاسف از اتفاقات مرتبط با لغو حکم یک روزه مدیر تازه منصوب ومعارفه شده آموزش و پرورش این شهرستان از وزیر آموزش و پرورش خواست با حیثت فرهنگیان بازی نکند.

نیازآذری با تاکید براینکه انتصاب و انتخاب مدیرشهرستان حق وزارتخانه است واینجانب نیزباتصمیمات وپیشنهادات ستادوزارت متبوع، استاندارمازندران ومدیرکل آموزش پرورش مازندران همراهی داشته ام اظهارداشت: بی ثباتی مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان بابل محصول ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش است وایشان باید درخانه ملت پاسخگو باشد.

نیازآذری با عذرخواهی از فرهنگیان ، دانش آموزان و خانواده های دانشگر شهرستان بابل بخاطر بی تدبیری وزیر آموزش و پرورش از رییس جمهورخواست با مقدرات این شهرستان بازی نشود.

نماینده بابل با تصریح اینکه دستگاه تعلیم و تربیت نباید وجه المصالحه مطامع اشخاص و کشمکش جریان های سیاسی گردد از وزیر آموزش و پروش خواست استقلال رای داشته باشد و آرامش را به آموزش و پرورش بابل برگرداند.

عضومجمع نمایندگان مازندران  درخانه ملت لغو حکم مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش بابل را رویه ای غیراخلاقی و بی احترامی به فرهنگیان دانسته وافزود: چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف ،متعهد، انقلابی وارزشی که ازفرهنگیان و مدیران توانمنددستگاه تعلیم و تربیت وازهنرمندان وستایشگران اهلبیت عصمت وطهارت بوده را درآستانه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تاراج نموده است.

 نماینده بابل افزود: متاسفانه وزارت خانه دوماه پیش نیز متاثر از فشار و دخالت فردی خاص در اقدامی عجولانه و غیر اخلاقی حکم مدیر پیشکسوت و اخلاق مدار قبلی را علیرغم مخالفت روسای ادوار وبزرگان فرهنگی شهرستان درآستانه بازنشستگی لغو می کند وسپس حکم انتصابی مدیر جدیدرا یکروزه تغییر می دهد و چندماه اداره بزرگ ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران را درالتهاب و بی ثباتی گروگان گرفته است.

 نماینده بابل خاطر نشان ساخت :من این اقدام وزیر را خلاف اخلاق می دانم و برای صیانت ودفاع از کرامت انسانی و منزلت فرهنگیان از رسالت نظارتی و پارلمانی جهت اصلاح  روندهای نادرست استفاده خواهم کرد.

عضوهیات رییسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از مشکلات رفاهی ومعیشتی معلمان گفت: بخش اعظم مشکلات فرهنگیان محصول مقامات ضعیف این وزارتخانه می باشد.

گفتنی است آموزش‌وپرورش بابل در ماه‌های گذشته با حواشی بسیاری در تغییر مدیریت مواجه بود و مشابه این فشارها نیز  برای برکناری رییس اداره تربیت بدنی این شهرستان و امتناع مدیر استانی این اداره کل و تهدید  به برکناری وی نیز  مطرح شده بود که فعلا دامنه این فشار فرو نشسته است.

print

پاسخی بگذارید