تاریخ: ۲۲:۱۲ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
اصلاح سهمیه آرد نانوایی های آزادپز آستارا

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: سهمیه آرد نانوایان آزادپز که به علت سوء استفاده برخی افراد سودجو کاهش یافته بود، با پیگیری فرمانداری و با توجه به موقعیت گردشگری این شهرستان اصلاح شد.

به گزارش اقتصاد شمال،کامبیز لقمانی مقدم  افزود: سهمیه ماهانه آرد هر نفر در آستارا حدود هفت کیلوگرم بود که در روزهای گذشته به علت سودجویی برخی افراد در ثبت سفارش نانوایی های آزادپز در سامانه آرد بر، به سه کیلوگرم کاهش یافته و کاهش ساعات پخت برخی نانوایی های را سبب شده بود.
وی اضافه کرد: مشکل برطرف شده و نانوایان از طریق سامانه الکترونیکی ‘آرد بر’ برای دریافت سهمیه آرد نام نویسی کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا هم گفت: 240 نانوایی در این شهرستان فعال که 87 واحد آن آزادپز است و این آمار با توجه به جمعیت شهرستان، بیش از متوسط کشوری است.
محسن آهنی افزود: نظارت مشترک بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های متولی بر واحدهای صنفی و نانوایی ها افزایش یافته است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرکز آن با میزبانی چند میلیون مسافر و تردد حدود 800 هزار گردشگر داخلی و خارجی در سال، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.

print

پاسخی بگذارید