تاریخ: ۲۳:۰۷ :: ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
توجیه برای خالی بودن عابربانکها درنوروز پذیرفته نیست

فرماندار بندرانزلی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروز گفت: هیچ توجیهی برای خالی بودن عابربانکها در تعطیلات نوروز پذیرفتنی نیست.

به گزارش اقتصادشمال،اسماعیل حیدری آزاد روز سه شنبه در دیدار با روسای بانک های بندرانزلی با اشاره به فرار سیدن تعطیلات نوروز اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه نهایی ستاد خدمات سفر، ارائه خدمات بهینه بانک ها به مردم بود.
وی با اشاره به نوسانات قیمت ارز و کاهش سفرهای خارجی افزود: با توجه به وجود مواهب طبیعی همچون تالاب بین المللی و ساحل دریای خزر و همچنین جاذبه های گردشگری و ابنیه تاریخی، بندرانزلی به عنوان شهرگردشگر پذیر مطرح در کشور بوده و هرساله در ایام سفر های نوروزی پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
حیدری آزاد با اشاره به نقش تاثیر گذار بانک ها در افزایش میزان رضایتمندی مسافران با ارائه خدمات بهتر به مردم خاطرنشان کرد: با توجه به رشد تکنولوژی عموم مردم بیشتر از کارت های بانکی برای انتقال پول و معاملات و خرید های خود در بازار استفاده می کنند و در این راستا نقش بانک ها در رضایتمندی مردم بسیار پر رنگ تر است.
فرماندار شهرستان بندرانزلی متذکر شد: علاوه بر اعلام فهرست افراد کشیک بانک ها در ایام نوروز به فرمانداری، تمام عابر بانک های سطح شهرستان باید ۲۴ ساعته پاسخگو بوده و خالی ماندن عابر بانکها در ایام نوروز و به تبع آن بروز نارضایتی مردمی با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست .
حیدری آزاد با بیان اینکه عابر بانکها حساس ترین نقطه بانک ها هستند گفت: خدمت کردن در انزلی با سایر شهرها متفاوت است و در این شهر باید خدمات ویژه ای به مردم ارائه شود تا مسافران و گردشگران با خاطره خوشی به شهر و دیار خود بازگردند.
وی با اشاره به بازدیدها و بررسی میدانی فرمانداری انزلی از وضعیت شهر در ایام نوروز افزود: شهروندان و مسافران شهرستان بندرانزلی باید از امکانات و خدمات کافی این شهر برخوردار بوده و استفاده لازم را در این ایام ببرند.
بندراتزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید