تاریخ: ۹:۰۲ :: ۱۳۹۶/۱۱/۱۰

۶۵ نماد معاملاتی بورس در نخستین ماه زمستان امسال بازگشایی و ۷۶ نماد متوقف شد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۱ و ۷۰ نماد بوده که نشان از کاهش رفت و آمدهای بورس دارد.

در نخستین ماه زمستان امسال، تعداد ۶۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۳ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۱ و ۷۰ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۶ نماد بوده است.

در آخرین ماه پاییز امسال هم تعداد ۴۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۸ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۴۹ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۸ نماد بوده است.

همچنین در آبان ماه گذشته تعداد ۷۷ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۹ و ۸۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۴ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۰ و ۱۸ نماد بوده است.

منبع:شبکه بانکی

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید