تاریخ: ۱۲:۴۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۴

در آستانه سفر رئیس جمهوری به گیلان، جلسه شورای هماهنگی بانک‌های کشور با حضور استاندار گیلان، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره بانک‌‌ها و مدیرعامل صندوق توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش اقتصاد شمال ، پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان  در این جلسه که به میزبانی مدیرعامل بانک ملی برگزار شد، بانک‌های عامل بر حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی استان که نیازمند سرمایه‌ثابت و در گردش هستند، تأکید کردند.
همچنین در این جلسه با پیشنهاد مصطفی سالاری استاندار گیلان هماهنگی لازم برای حضور مدیران عامل یا یکی از اعضای هیأت مدیره بانک‌ها برای حضور مستمر به صورت دوره‌ای (حداقل یکبار در طول ماه) در کارگروه تسهیل و رونق تولید استان به منظور تعیین تکلیف واحدهای تحت تملک بانک‌ها برای احیاء و بازگشت به چرخه تولید صورت گرفت.
در این نشست مدیران بانک‌های عامل اعلام آمادگی کردند تا در صورت ابراز تمایل سرمایه‌گذاران برای احداث دو آزاده راه امام‌زاده هاشم- انزلی و سنگر- رحیم‌آباد، تأمین مالی پروژه‌ را در قالب مشارکت مدنی برعهده بگیرند.
رئیس جمهوری، جمعی از وزرا و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها خواهند بود و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است و راه آهن قزوین – رشت به طور رسمی افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام روحانی رئیس جمهوری در اواخر فروردین ماه سال ۹۴ در پانزدهمین سفر استانی خود و اوایل فروردین ماه سال ۹۶ برای بهره برداری از چند طرح مهم عمرانی و صنعتی به گیلان سفر کرده بود.
print

پاسخی بگذارید