معاون سازمان اوقاف کشور:
تاریخ: ۱۶:۱۳ :: ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
ساختار سازمان اوقاف بازنگری می‌شود / تغییر ساختار با هدف احیای موقوفات

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تغییراتی در ساختار سازمان اوقاف داریم که در راستای احیای موقوفات و کمک به نیروی انسانی این سازمان صورت می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، علیرضا هوشیار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه امروز 17 بهمن‌ماه در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان مجموعه اوقاف مازندران اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه برای هر سازمان به شمار می‌رود و با نیروی انسانی می‌توانیم بهترین بهره‌برداری را ظرفیت‌ها داشته باشیم.
وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف سازمانی باید تعامل بین نیروی انسانی در سازمان اوقاف وجود داشته باشد، افزود: تغییراتی در ساختار سازمان اوقاف داریم که در راستای احیای موقوفات و کمک به نیروی انسانی این سازمان صورت می‌گیرد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اصلاح ساختار سازمان اوقاف تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ادامه دارد، تصریح کرد: در ساختار جدید برنامه‌ها از شهرستان به استان و سپس به سازمان ارائه خواهد شد و ما به‌دنبال بومی‌سازی برنامه‌ها در استان‌ها هستیم.
هوشیار خاطرنشان کرد: تجربه نیروی انسانی برای ما بهترین سند است و هر نیروی انسانی با توجه به مدرک تحصیلی در قسمت‌های مربوطه به‌کارگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه با متخلفان و تضییع کنندگان حق و حقوق موقوفات طبق قانون برخورد می‌شود، اضافه کرد: همه ما به‌دنبال این هستیم که موقوفات را احیا کنیم و این مسئله وظیفه شرعی و قانونی ما است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، انقلاب اسلامی را یک نعمت برای کشور دانست و بیان کرد: اگر از انقلاب اسلامی نتوانستیم برای خدمت به مردم به‌خوبی بهره‌گیری کنیم، ضعف و اشکال در ما مسئولان است.
هوشیار در پایان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه مهم است و می‌تواند برای مردم و نیازمندان جامعه خیر و برکت داشته باشد.

print

پاسخی بگذارید