تاریخ: ۲۳:۵۳ :: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آخرین قیمت‌ها از بازار

امروز در بازار تهران، قیمت سکه و دلار با افزایش قیمت همراه شد تا آن جا که قیمت سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید.

به گزارش اقتصاد شمال ،قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به چهار میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۲ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۸۷.۴ دلار رسیده است.

افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت دلار

اما در بازار امروز پس از چند روز کاهش قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها، بار دیگر بازار ارز روند صعودی به خود گرفت و دلار در صرافی‌ها ۸۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

در همین راستا، شعب ارزی بانک‌ها امروز (۱۵ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۶۸ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۲۳۶ تومان بوده بیش از ۶۰۰ تومان افزایش دارد. قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۵۳۶ تومان است که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود ۷۰۰ تومانی همراه است.

همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۵ هزار و ۲۶۷ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان خریده و ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند.

قیمت دلار در صرافی‌ها نیز نسبت به روز گذشته با افزایش ۸۵۰ تومانی و یورو با افزایش ۴۵۰ تومانی همراه بوده است.

ایسنا

print

برچسب ها: , , ,

پاسخی بگذارید