تاریخ: ۱۶:۳۴ :: ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
احیای ۹۶ واحد تولیدی در مازندران

دستور اکید مسوولان ارشد کشوری و استانی در دولت سیزدهم برای تعیین تکلیف واحد صنعتی راکد در مازندران، تاکنون چراغ ۹۶ واحد تولیدی استان را با برگشت ۶ هزار نیرو انسانی تعلیقی به محل کارشان روشن کرده است.

مازندران در حوزه شغل و مسائل جامعه کارگری برشمرد و ادامه داد : همچنین‌رشد اقتصادی استان به چهار درصد رسیده است و این به پاس تلاش همین قشر کارگران بوده است

نماینده عالی دولت در مازندران گفت : رهبر معظم انقلاب از تولید به عنوان شاخص ترین موضوع برای برون رفت تحریم مطرح کردند جامعه کارگری و کارفرمایی همواره پای کار هستند.

 

وی اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب در ۱۰ سال اخیر بر روی موضوع تاکید دارند و امروز جامعه کارگری پرچم تولید ‌در نبرد مقابل با تحریم بالا برده اند و آنها سختی و رنج ها را تحمل کردند و پای ارزش های انقلاب ایستادند و به جای نگاه کردن به افراد، شاخص های انقلاب اسلامی نگاه کردند.

 

حسینی پور گفت : در ۴۴ سال انقلاب اسلامی تمام حوزه های انسانی کشور پای کار آمدند و جامعه کارگری نیز پای کار هستند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به پنج کشور قدرتمند دنیا مبدل شده است و این موضوع را کشورهای دشمن عنوان می کنند و ایران به تنهایی قدرت هسته ای شده است.

استاندار مازندران افزود : کشورهای مدعی موضوع کارگری هستند اینکه چقدر رهبران آنها برایشان وقت می گذارد جای سوال است اما در جامعه ما این بحث ها حقیقی است و اینکه می گوییم جامعه کارگری پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده است گزاف نگفتیم.

وی ادامه داد : دشمن رو به افول است زیرا که آنها از منابع و ذخایر ما می بردند اما امروز ایران منابع خام کشورهای دیگر را وارد و آن را برابری می کند.

حسینی پور اضافه کرد : در حال حاضر تنها از ۱۰ درصد ظرفیت مازندران در اختیار تولید است و مابقی خالی ‌وباید مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت : موافق قراردادهای یک ماهه کارگران نیستم و متاسفانه این نوع قرارداد باب هم‌شده است در این حوزه بدنبال انجام کارهایی هستیم تا شرایط تغییر دهیم.

 

استاندار مازندران ادامه داد: جامعه کارگری بیش از یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردو در حال حاضر بهترین و با اقتدارترین جامعه کارگری کشور را مازندران دارد وجامعه کارگری بسیار بانجیب ‌پای ارزش‌های اسلامی ایستادگی کردند.

 

  1. احیای ۹۶ واحد تولیدی بزرگترین هدیه دولت به کارگران مازندرانی
print

پاسخی بگذارید